Gaat het forum achteruit?

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie

Gaat het forum achteruit?

Ja
63
66%
Nee
32
34%
 
Totaal aantal stemmen: 95

Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Door dat antwoord blijkt wel weer dat je weet dat wij gelijk hebben maar niet wil toegeven. Jongen, als jij nu een aanwinst post, natuurlijk ben je dan trots en blij, maar zodra een pagina voorbij is en dan nogmaals je aanwinst quoten in de hoop dat je nog meer positieve reacties krijgt, dan is dat niet normaal. Zoiets is wel degelijk spam.
Gebruikersavatar
gilles
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 27 jan 2004, 20:06
Locatie: Hofstade (aalst)

Bericht door gilles »

wtf?
zei ik dat ik jullie gelijk gaf.
Ok, mss had hij het beter niet gedaan,
maar direct weer blz'en commentaar.

Alsge alle belgische leden wegwil bant ze dan gwn...
Wedden dat je hier niet durft op klikken:

http://www.freewebs.com/gillesstaels
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

gilles schreef:moet sander dan wachten om dat te posten?

de onverdraagzaaheid begint ier toch wel serieus belachelijk te worden ze
gilles schreef:
Skylighter schreef:
gilles schreef:moet sander dan wachten om dat te posten?

de onverdraagzaaheid begint ier toch wel serieus belachelijk te worden ze
Hé wijsneus, hij quote zijn eigen aankoop, omdat er enkele post tussen stonden (die nu weggehaald zijn), onder het motto van: "voila Bob, de discussie had hem wat weggeblazen". Nou als Bob één pagina terug had gebladerd had hij hem ook gezien...snapt u?
welja, hij is trots op z'n aankoop.



SO WHAT?
uiteindelijk:
gilles schreef:welja,
jullie mening...
gilles schreef:wtf?
zei ik dat ik jullie gelijk gaf.
Ok, mss had hij het beter niet gedaan,
maar direct weer blz'en commentaar.

Alsge alle belgische leden wegwil bant ze dan gwn...
Jij bent degene die door gaat, direct commentaar? Neen, voorbeeld erbij halen.
Ik zeg ook niet dat jij zei dat wij gelijk hebben. Ik zeg "dit BLIJKT".

En hoezo zou ik geen Belgische leden op het forum wil hebben?
Gebruikersavatar
gilles
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 27 jan 2004, 20:06
Locatie: Hofstade (aalst)

Bericht door gilles »

ik zeg niet jij,
ik bedoel,
giel, sander, gerd .... zijn allemaal 'weggepest' om het zo belachelijk voor te stellen
Wedden dat je hier niet durft op klikken:

http://www.freewebs.com/gillesstaels
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

skylighter schreef:Ik vind dit er anders best wel op lijken:
http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=932 ... &start=450
Ah, nu begrijp ik het probleem (Daarnet nog niet dus). Het ware beter geweest - indien nodig, bijvoorbeeld moest iemand het bericht niet meer vinden en dat - alleen de linkjes te kopiëren of het een permanente plaats te geven in het 'eigen verzameling'-topic.
Zowat dezelfde categorie als het eerst 'tekstueel' posten van items en pas na enkele reacties foto's plaatsen.
Overigens is het quoten in dit geval een beetje uit zijn context gerukt. Ik weet niet meer precies of er tussen de discussie nog nieuwe items werden geplaatst. Was dat niet het geval kan ik er begrip voor opbrengen als zijnde eerste bericht dat het topic weer egbruikt voor wat het dient.
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

gilles schreef:ik zeg niet jij,
ik bedoel,
giel, sander, gerd .... zijn allemaal 'weggepest' om het zo belachelijk voor te stellen
Misschien was er wel een logische verklaring waarom. Sander werd in een topic "aangepakt" op een serieuze en een zeker degelijke manier. Hij vat dat goed op. Sommige mensen hier vergeten dat je niet alleen over een item praat, maar ook met de gevoelens van een mens speelt. Als iemand nu zo met je nieuwste aankoop omgaat:

"Hij is fake"

Als dit vaker gebeurd bij 1 en dezelfde persoon (Al praat ik over meerdere) Dan verwacht je toch ook niet dat je serieus genomen word? Dan is het logisch dat diegene dan onder handen genomen moet worden? Beargumenteer je mening in plaats van direct zeggen dat het fake is zonder te zeggen waarom. Doe dat dan op een juiste manier zeggen.

Wat ik vaker gezegd heb maar weinigen naar luisteren:

Natuurlijk MAG je het wel zeggen alleen op de manier HOE dat tegenwoordig gezegd word is van een uitermate LAAG niveau! Als iedereen hun mening gewoon ONDERBOUWD dan schieten we wat op!
Gebruikersavatar
gilles
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 27 jan 2004, 20:06
Locatie: Hofstade (aalst)

Bericht door gilles »

1) snappen jullie niet dat arumenteren net hetgene is dat de fakers willen.

'kijk dat hoekje moet zo' .Faker maakt ff wat wijzigingen en klaar is kees.

2) Giel vertelde het zeer vriendlijk over het EK1, hupla, direct klacht, en dan verwachten jullie dat ze zo vriendelijk blijven?
Wedden dat je hier niet durft op klikken:

http://www.freewebs.com/gillesstaels
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Jurryt schreef: Beargumenteer je mening in plaats van direct zeggen dat het fake is zonder te zeggen waarom. Doe dat dan op een juiste manier zeggen.
Snap dat dan! Als je dat zegt weten de "namakers" waar ze op moeten letten om items nog beter na te maken. :roll:

De mensen die dat doen zijn niet helemaal achterlijkt ofzo hoor, die weten heus waar ze op moeten letten.
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

gilles schreef:
2) Giel vertelde het zeer vriendlijk over het EK1, hupla, direct klacht, en dan verwachten jullie dat ze zo vriendelijk blijven?
Dat is een botsing met één persoon, verder heb ik alleen nog commentaart gehoord op de manier waarom men duidelijk maakt dat het een fake is (en zeker geen aanval op Giel zelf).
Maar dan komen we weer bij de bekende weg dat men dit niet duidelijk kan maken, omdat de namakers mee lezen. Tsjah moet je dan iemand geloven op zijn woord, omdat hij hier bekend staat al expert? Als ik een ek1 gekocht zou hebben en deze blijkt nep te zijn, zou ik toch graag willen weten waaraan men dit kan zien.
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Jezus mensen, is dat zo moeilijk? PB elkaar dan! ALs iemand zegt "Hij is fake"Komt dat hard aan, als je gewoon iemand PB'd en zegt dat je vermoed dat hij fake is, omdat... Zo moeilijk is dat toch niet!

Allejezus man, sorry hoor, maar begrijpen jullie dan gewoon niet dat het hard aan kan komen wanneer iemand gewoon in 3 woorden zegt "Hij is fake" En denken jullie nu echt dat die Fakers uit bijv. Amerika niet weten hoe een item werkt? Denken jullie nu echt dat wat iemand hier zegt werkelijk door die mensen gebruikt word? Kom op man, daar hebben ze wel grotere fora voor, zoals wehrmacht-awards.com o.i.d.
Gebruikersavatar
gilles
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 27 jan 2004, 20:06
Locatie: Hofstade (aalst)

Bericht door gilles »

Skylighter schreef:
gilles schreef:
2) Giel vertelde het zeer vriendlijk over het EK1, hupla, direct klacht, en dan verwachten jullie dat ze zo vriendelijk blijven?
Dat is een botsing met één persoon, verder heb ik alleen nog commentaart gehoord op de manier waarom men duidelijk maakt dat het een fake is (en zeker geen aanval op Giel zelf).
Maar dan komen we weer bij de bekende weg dat men dit niet duidelijk kan maken, omdat de namakers mee lezen. Tsjah moet je dan iemand geloven op zijn woord, omdat hij hier bekend staat al expert? Als ik een ek1 gekocht zou hebben en deze blijkt nep te zijn, zou ik toch graag willen weten waaraan men dit kan zien.
Giel had zelf bewijzen getoont, en nog bleef hij zagen...

Dan kan ik giel begrijpen dat hij niet meer 'mr nice guy' wil uithangen
Wedden dat je hier niet durft op klikken:

http://www.freewebs.com/gillesstaels
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Ach jah, waar maken wij ons ook druk om, ze zoeken het maar lekker samen uit :wink: .
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

gilles schreef:Giel had zelf bewijzen getoont, en nog bleef hij zagen...

Dan kan ik giel begrijpen dat hij niet meer 'mr nice guy' wil uithangen
Als een ander je niet wil geloven is dat in hoofdzaak niet jouw probleem? Als je zeker weet (of denkt) dat iets fake is, kom dan met de bewijzen en breng dat op een manier zoals je zou willen dat die informatie jou ook gebracht word.

En wanneer je je niet wil dat andere verzamelaars er wat van opsteken.... stuur dan een pb.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Overigens is het enorme B***s**t dat fakers zouden meekijken zodat ze de items beter kunnen maken. Misschien doen ze dat wel maar ze hebben zelf toch wel een orgineel item als voorbeeld en daar kunnen ze alles wel aan zien hoor. Je kunt er echt wel vanuit gaan dat de kennis uit boeken en praktijkvoorbeelden vergaard hebben echt niet alleen door jullie als 'kenners' geleerd wordt maar dat de fakers diezelfde boeken lezen en diezelfde praktijk-kennis opdoen. Daar houden jullie echt niks aan tegen als jullie dat soms denken. :roll: :|
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Jeeper704
Lid
Berichten: 1223
Lid geworden op: 05 jun 2005, 13:05
Locatie: Dendermonde (België)

Bericht door Jeeper704 »

Denk zelfs dat veel "fakers" beter geïnformeerd zijn dan de zogezegde experts.
Bring in the Hellcats! (M18 TDs)
World War II - European Theater of Operations
http://www.ww2-eto.com
Plaats reactie