email scannen op virus
- wiersma
- Lid
email scannen op virus
het is mischien wel een idee om alle email te scannen voor deze verstuurt wordt via deze site
history provides you with usefull information for the future
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 13 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Via deze site is het technisch onmogelijk om dergelijke attachments te versturen dus lijkt het me niet nodig om daarop te scannen.
Wanneer jouw e-mail adres in iemand's adresboek staat kun je wel virussen krijgen die van deze site lijken te komen, maar dat komt omdat het virus in kwestie een eigen SMTP-protocol gebruikt.
Via de headers kun je vaak achterhalen waar het mailtje vandaan komt.
Wanneer jouw e-mail adres in iemand's adresboek staat kun je wel virussen krijgen die van deze site lijken te komen, maar dat komt omdat het virus in kwestie een eigen SMTP-protocol gebruikt.
Via de headers kun je vaak achterhalen waar het mailtje vandaan komt.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- PPL
- Lid
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
- Proos
- Technisch beheerder
- Contacteer:
Fijne versie is dat he? Niet van die gelikte flutschermpjes, maar gewoon normale windows-schermen. Een stuk sneller en zakelijker allemaal.PPL schreef:Ik gebruik Norton Anti Virus Corporate Edition met regelmatige updates.
(Laatste update is momenteel van 11-nov)
Daarmee wordt eigenlijk alles real-time gescanned.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
-
- Lid
Met alle respekt maar Norton anti virus sucks.
Hij vertraagt je computer,zet overal zijn bestandjes neer en je moet er nog voor betalen ook.
Ik gebruik AVG dat is een gratis anti viruscanner en onderschept evengoed of zelfs beter de virussen.
Ik had eens een virus op mijn systeem die een geupdate norton maar niet vond.
Ik liet die gratis viruscanner erop los en hopla hij vond de virus en heeft hem mooi opgekuist.
Adrian.
Hij vertraagt je computer,zet overal zijn bestandjes neer en je moet er nog voor betalen ook.
Ik gebruik AVG dat is een gratis anti viruscanner en onderschept evengoed of zelfs beter de virussen.
Ik liet die gratis viruscanner erop los en hopla hij vond de virus en heeft hem mooi opgekuist.
Adrian.
-
- Lid
- Proos
- Technisch beheerder
- Contacteer:
Jazeker, die versie met die toeters en bellen sucks. Je PC instabiel en het werkt voor geen meter. De versie die PPL heeft is echter uitgerust met doodnormale schermpjes en werkt als een trein. Je krijgt ook niet om de 15 seconden van die mededelingen zoals die 2004 editie enzo.Adrian schreef:Met alle respekt maar Norton anti virus sucks.
Adrian.
Ik heb even op de AVG website gekeken, maar klaarblijkelijk moeten ze dus met alle geweld je e-mail adres hebben. Je kunt je afvragen waar ze dat voor nodig hebben en waarom die versie dan gratis is...
Just my two cents.
Trouwens, wat je vooral niet moet hebben is McAfee. Ik heb meer malfunctionerende computers gezien door dat softwarepakket dan door virussen zelf.
-
- Lid
Ik heb even op de AVG website gekeken, maar klaarblijkelijk moeten ze dus met alle geweld je e-mail adres hebben
Een gewoon hotmail adres is voldoende hoor.
En dat is omdat ze die registratienummer daar naartoe sturen...
Waarom niet gratis? waarom moeten wij betalen voor een virusscanner?
In ieder geval ik ben er blij mee en heb er nog niks last mee gehad.
Een gewoon hotmail adres is voldoende hoor.
Waarom niet gratis? waarom moeten wij betalen voor een virusscanner?
In ieder geval ik ben er blij mee en heb er nog niks last mee gehad.
Laatst gewijzigd door Glenn Janssens op 13 nov 2003, 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.
- Proos
- Technisch beheerder
- Contacteer:
Dat snap ik wel hoor, maar het gaat om het principe Adrian. Of het nu een hotmail adres mag zijn of niet, ze hebben in principe met je e-mail adres niks te maken.Adrian schreef:Een gewoon hotmail adres is voldoende hoor.
-
- Lid
Proos
Dat is toch met veel zaken zo?
Je moet toch ook je e-mail adres geven om je nog maar te registreren op een forum!!!
Zelfs fok forum verlangt een geregistreerd adres (daar moet je niet afkomen met je hotmaileke en toch zitten daar veel mensen op) ,waarom is dat nodig?
K'wil maar zeggen dat je voor veel zaken je adres nodig hebt...
Adrian
Dat is toch met veel zaken zo?
Je moet toch ook je e-mail adres geven om je nog maar te registreren op een forum!!!
Zelfs fok forum verlangt een geregistreerd adres (daar moet je niet afkomen met je hotmaileke en toch zitten daar veel mensen op) ,waarom is dat nodig?
K'wil maar zeggen dat je voor veel zaken je adres nodig hebt...
Adrian
-
- Lid
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
- Lord_Vetinari
- Lid
Ik gebruik AVG op de zaak tot volle tevredenheid. Niks geen spam van grisoft gehad en we draaien het al ruim een jaar. Update automagisch en houdt automagisch de virusdefinities bij. Echt prima spul.
Hij, die niet leert van de geschiedenis, is gedoemd deze te herhalen... / Si non confectus non reficiat / Fighting for peace is like making love for virginity
- Proos
- Technisch beheerder
- Contacteer:
Inderdaad, ik ben erg wantrouwend op internet. Té vaak heb ik gelijk gehad namelijk. Maar als jullie dit programma naar alle tevredenheid gebruiken dan is 't mij oké hoorAdrian schreef:Maar ik begrijp je reaktie hoor.
Veel mensen denken in deze trend:
Het is gratis dus moet er wel een addertje onder het gras zijn.
Adrian