"Verdwenen" Topics in Ongelezen berichten?

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Paul Siemons
Lid
Berichten: 306
Lid geworden op: 03 apr 2004, 20:37

"Verdwenen" Topics in Ongelezen berichten?

Bericht door Paul Siemons »

Hallo,

Heb hier iets raars voor:
Stel: ik ga naar "Ongelezen berichten" en wanneer de pagina is geopend
zie ik daar bijv. bovenaan staan 37 berichten.
Totdaar alles normaal; maar als ik dan een topic aanklik, dat lees en terug naar ongelezen berichten ga staat de teller op 36! Topic verwijderd uit Ongelezen Berichten. (ik gebruik de button "<Vorige" van IE; gebruik ik trouwens in al de fora )
Als ik dan daarna nog eens een Topic open,lees en terugga naar ongelezen berichten werkt alles als normaal!

Het is meestal het eerste bericht (het mag zich midden in de lijst bevinden maakt niet uit ) dat ik aanklik en lees dat daarna "verdwijnt"!

Eigenaardig.

Mvg,

Paul Siemons
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Dat komt omdat je door het teruggaan een oude pagina uit de cache van je browser krijgt te zien. Als je op F5 drukt staat ie denk ik op 36.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Paul Siemons
Lid
Berichten: 306
Lid geworden op: 03 apr 2004, 20:37

Bericht door Paul Siemons »

Hallo,

Een paar keer geprobeerd met F5 = blijft hetzelfde:het eerste geopende topic is "verdwenen" van de lijst " Bekijk Ongelezen Berichten"


Mvg,

Paul Siemons
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Paul Siemons schreef:Hallo,

Een paar keer geprobeerd met F5 = blijft hetzelfde:het eerste geopende topic is "verdwenen" van de lijst " Bekijk Ongelezen Berichten"


Mvg,

Paul Siemons
Ik weet niet of ik het helemaal goed kan volgen..
Als ik het goed begrijp lees je een topic uit de lijst "Bekijk Ongelezen Berichten". Als je dat eenmaal gelezen hebt, dan is het niet meer ongelezen.
Ook als je op 'vorige' klikt, dan past IE of Firefox enige wijzigingen toe waardoor deze dus uit de lijst verdwijnen. Niets aan te doen uiteindelijk.
Je kan evt. gewoon de functie "Bekijk Ongelezen Berichten" niet meer gebruiken en via het forum te werk gaan, dan kan je duidelijker zien waar het oude topic stond..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Paul Siemons
Lid
Berichten: 306
Lid geworden op: 03 apr 2004, 20:37

Bericht door Paul Siemons »

Hallo,

Inderdaad, zo zit dat.
Kijk, daar val ik nu niet over,ik vind het topic toch nog terug;alleen vind ik het eigenaardig dat het slechts met het allereerste bericht gebeurt dat ik aanklik in Ongelezen Berichten; daarna mag ik nog berichten openen en teruggaan naar vorige er "verdwijnen" geen berichten meer.
De teller blijft keurig staan.
Mvg,

Paul Siemons
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Paul Siemons schreef:Een paar keer geprobeerd met F5 = blijft hetzelfde:het eerste geopende topic is "verdwenen" van de lijst " Bekijk Ongelezen Berichten"
Hoi Paul,

Maar volgens mij klopt dit, want een topic dat is gelezen (geopend) hoort niet meer in de lijst met ongelezen berichten.

Gijs
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Paul Siemons
Lid
Berichten: 306
Lid geworden op: 03 apr 2004, 20:37

Bericht door Paul Siemons »

Hallo,

Proos; je stelling zou kunnen kloppen als het met het volgende bericht dat ik lees en terug ga naar "Bekijk ongel.." ook zo zou gaan maar dit is niet het geval.
Het gebeurt alleen met het eerste bericht (eender welk op de pagina), bij alle verdere lezingen blijft de teller gewoon staan.

Maar zoals ik al eerder zei: ik val daar niet over ,vond het alleen maar een eigenaardigheidje.


Mvg,

Paul Siemobs
Plaats reactie