Vertek van forumleden...

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Ik vind het persoonlijk niet nodig om nóg een keer in te gaan op de argumenten die jullie geven (topicstarters).
Dit zijn argumenten die al talloze keren besproken zijn, met tegenargumenten die jullie volgens mij niet eens door jullie gelezen zijn.

Ik vind het echter wel nodig om te reageren op het feit dat jullie ook Meinderts vertrek (nogmaals) verkondigen. Jullie doen alsof de veranderingen op het forum de rede zijn voor zijn vertrek, wat echter niet het geval is. Wij moderators hebben flink wat contact met Meindert gehad, met tot slot Meinderts conclusie om het forum te verlaten. Dit was echter al dagen voordat we besloten hebben om bijv. de Nieuwste Aankopen topics te sluiten.
Het feit dat jullie Meinderts vertrek hier dus nogmaals verkondigen heeft verder geen enkele relevantie tot het onderwerp van dit topic, en is in mijn ogen echter alleen bedoeld om meer medestanders te krijgen.

Ik vind het jammer dat jullie om deze redenen vertrekken, redenen die voor mij persoonlijk nooit een vertrek zouden betekenen.
Maar ik ben door dit besluit, en dit topic wel weer een stuk meer over jullie persoonlijkheid te weten gekomen.
Als dit forum echt zo belangrijk voor jullie is snap ik niet waarom jullie het zo snel weer voor gezien laten.

Michel.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
BBB
Lid
Berichten: 1019
Lid geworden op: 16 jul 2005, 00:18
Locatie: Vlaanderen

Bericht door BBB »

Skylighter schreef:Aan iedereen die weggaat: :W
haha, Lol, tis zoals de sovjet maarschalk hier al schreef, we zijn hier omdat WOII ons intresseert en omdat we hier mensen ontmoeten die dezelfde intresses delen.
Dus als je je hier goed voelt, hou het gezellig, int ander geval, ieder z'n keuze,we respecteren dat, maar modder gooien en een opstand proberen uitlokken, nee.
Waarom miserie zoeken waar er geen is? Het leven kan zo al rot genoeg zijn.
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Plaats reactie