BBCodes in onderschrift

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
779
Lid
Lid

BBCodes in onderschrift

Bericht door 779 »

Mogen misschien de BBCodes bij onderschrift op 'on'? Dan kunnen er ook 'sigs' als onderschrift gebruikt worden?

779

MOD-Edit PPL:
Titel Aangepast ter verduidelijking
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 1 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

De bbCode's , , , [color], [url] zijn toegestaan.

Een aantal staan er uit, zoals [quote],

Code: Selecteer alles

, [list], [img].
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Miesjel
Lid

Bericht door Miesjel »

Let er echter wel op dat je ondertitel niet opvallender mag zijn dan dat de berichten zelf zijn.

Dus niet dikgedrukt, onderstreept, cursief en rood tegelijk ;)
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Tim
Lid
Contacteer:

Bericht door Tim »

Misschien maar best dat er geen foto's kunnen geplaatst worden in de onderschriften. Zou rap onoverzichtelijk worden met van die grote onderschrften.
PPL
Lid

Bericht door PPL »

Ter volledigheid hetvolgende uit de Forum Regels
Wat moet ik weten over signatures?

Een 'signature' komt als een soort handtekening onder elk door jezelf geplaatst bericht te staan.

In een dergelijk onderschrift kun je bijvoorbeeld een wijsheid neerzetten of wat anders.
Op het forum zijn veel voorbeelden te zien van signatures bij andere gebruikers.
Er zijn wel een aantal eisen en beperkingen waar je rekening mee moet houden:
  1. De signature mag niet meer dan drie regels bevatten.
    Ook lege regels tellen mee.
    Dit is om te voorkomen dat je signature overheersend wordt.
  2. Afbeeldingen zijn niet toegestaan, behalve voor moderators en administrators.
    Wanneer je een goede reden hebt om een plaatje te gebruiken dan kun je dit kenbaar maken bij een van de moderators.
    Er wordt dan nagekeken of je een valide reden hebt en geschikte afbeelding gaat gebruiken.
  3. Je signature mag de layout van de site niet aantasten.
  4. De signature mág links bevatten naar externe sites. De links moeten echter wel geschikt zijn voor alle leeftijdsgroepen en niet commercieel van aard zijn.
  5. Je signature moet voldoen aan dezelfde eisen/regels als bij het plaatsen van een bericht.
Indien je signature teveel aanstootgevend is zal deze door een administrator direct gewijzigd worden.
Bij kleinere (soms onbewuste) overtredingen zal een van de beheerders of moderator je op de hoogte brengen.
Je bent verplicht de aanwijzigingen op te volgen.

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
779
Lid
Lid

Bericht door 779 »

Dat weet ik allemaal wel :) Maar ik zou het wel leuk vinden om een klein plaatje als signature te hebben. ;)

779
Jurrie
Moderator
Moderator

Bericht door Jurrie »

@bob,

dan krijg je ook snel enorme banners als onderschriften...dat vind ik echt niets....je hebt ook je avatar al, daar kan je ook het een en ander mee :)

Jurrie
De nieuwste campagne op Kitmaker Benelux; "Stars Of The Benelux". Aanmelden? Klik op de link. Meer info? Ga naar het campagne topic
779
Lid
Lid

Bericht door 779 »

Mijn idee was niet om een enorme banner er neer te zetten, maar ik snap het wel :) Naar mijn idee kan deze topic op slot.

779
Jurrie
Moderator
Moderator

Bericht door Jurrie »

@bob,

Snap ik :)

Jurrie
De nieuwste campagne op Kitmaker Benelux; "Stars Of The Benelux". Aanmelden? Klik op de link. Meer info? Ga naar het campagne topic
Plaats reactie