nieuwe forum meeting

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Zaterdag of Zondag maakt me niet uit. Als ik enigszins kan komen (moet ik wel weten wanneer de Meet wordt gehouden) dan kom ik.
Overloon ben ik nog nooit geweest. Prima idee!
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Gebruikersavatar
Bert-Jan
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:51
Locatie: Diepenheim
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 14 keer

Bericht door Bert-Jan »

kan er niet iemand ff een poll maken met keuze uit dan en plaats ?
joemann
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 okt 2005, 14:13

Bericht door joemann »

mij maakt het ook niet uit, kunnen we een keer live forummen :lol: .

Gegroet Frenk...
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Heb er weer superveel zin in dus ik doe ook weer mee als er weer een gehouden wordt. Ik zorg wel dat ik vrij heb gevraagd voor m'n werk, welke dag het dan ook maar is. Zaterdag of zondag, voor mij maakt het niks uit.

Overloon lijkt me een leuk plan en ik was ook een van de personen die samen met Nico geprobeerd heeft na de vakantie een meeting op poten te zetten, maar das helaas niet gelukt toen. In ieder geval zou ik nu wel weer mee willen helpen met organiseren.

Ik zal meteen wel even een poll openen met mogelijke data bijv. in februari zodat er nog wat tijd is voor de organisatie. En aangezien er zoveel mensen voor Overloon zijn lijkt mij dat wel een goede keus, maar ik zal ook een optie "Andere locatie" geven zodat mensen ook andere wensen aan kunnen geven. :D
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
@lfred
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 dec 2005, 13:49
Locatie: Omg: Nijmegen

Bericht door @lfred »

Ook ik zal me best doen om deze keer van de partij te zijn. Altijd leuk zo'n meeting!


Grt ALfred
Plaats reactie