Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Inderdaad mooi ontwerp! Ik vind die knoppen gewoon goed. Ik denk dat de anderen er gewoon aan moeten wennen, want uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ze er zo blijven uitzien.
Ik vind de lettertype te klein en had ook beter in een ander kleurtje geweest,zodat het beter opvalt.
Bijvoorbeeld: "voor kinderen" vind ik moeilijk leesbaar,vooral het woord "voor" viel me eerst zelfs niet op.
Adrian schreef:Ik vind de lettertype te klein en had ook beter in een ander kleurtje geweest,zodat het beter opvalt.
Bijvoorbeeld: "voor kinderen" vind ik moeilijk leesbaar,vooral het woord "voor" viel me eerst zelfs niet op.
Adrian.
Welke schermresolutie epibreert je computer op?
De site is eigenlijk gemaakt voor 800x600 (dit is de eerste versie die écht 100% 800x600 compatible is) - omdat veel basisscholen ook van die resolutie gebruik maken (helaas).
Ik draai hier in 1280x1024 en moet zeggen dat ik 't nog wel goed kan lezen, maar misschien is dat omdat er een 17" monitor aan hangt.
Ik gebruik 800x600.
Kan aan mij liggen,maar ik vind het lettertype nogal klein uitvallen.
Daarmee bedoel ik enkel de aanklikbare links in het menu van de hoofdpagina.
Voor kinderen,wereldoorlog,forum,vragen,gallerij,e cards enz --> die vind ik te klein en onduidelijk omdat het teveel dezelfde kleur (blauw) heeft zoals de achtergrond.
Ik wil niet oneerbiedig zijn, maar ik heb dan zo'n idee dat je een bagger beeldscherm gebruikt (of videokaart)? Als ik 'm hier op 800x600 zet danst het menu gewoon van mijn scherm af.
Overigens heb ik een korte toelichting geplaatst (ook hierover) bij "Over Wo2.nl" op de www-site.
Even serieus: slechtzienden kunnen de site ook bezoeken omdat ik plaatjes die als link fungeren een title heb meegegeven. De computer van iemand met een visuele beperking laat plaatjes niet zien en zet de title tekst in grote letters neer. Dit in combinatie met persoonlijke instellingen op hoog contrast / vergroot lettertype etc. is WO2.nl toch te gebruiken.
Dus Adrian, mocht je 't nu helemaal niet meer kunnen zien, dan is er nog wel wat aan te doen
Ik zou de grootte van de letters zo houden. Misschien de kleuren iets aanpassen (donkerte vergelijkbaar met de letters "De Tweede Wereldoorlog" bovenaan of een heldere kleur blauw gebruiken), zodat de woorden iets beter opvallen.