Problemen met mijn signature

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Drs. S.
Lid
Berichten: 516
Lid geworden op: 07 sep 2005, 13:32
Locatie: Groningen (NL)

Problemen met mijn signature

Bericht door Drs. S. »

Ik heb onlangs een signature aangebracht, maar deze is niet altijd te zien. Hier niet bv: http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?p=178 ... ht=#178660

Maar hier dan weer wel: http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?p=162 ... ht=#162379

Hoe kan ik het fixen dat mijn sig het wel overal doet?
"Earth provides enough to satisfy every man's need, but not every man's greed." M. Gandhi

Zin in discussies? Surf naar het Odeon discussie forum.
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Als je nooit eerder een signature had, wordt de aangemaakte signature alleen bij nieuwe berichten weergegeven. Als je in de toekomst iets aanpast aan de sig dan komt deze verandering wel weer overal in beeld.

We hadden vroeger een speciale functie op het forum om je oude berichten te "resetten", zodat deze ook de signature weergeeft, maar die is nu niet meer actief, wegens weinig gebruik en diverse andere aanpassingen waardoor de mod verdween.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Drs. S.
Lid
Berichten: 516
Lid geworden op: 07 sep 2005, 13:32
Locatie: Groningen (NL)

Bericht door Drs. S. »

Dus waarschijnlijk staat de sig dan alleen in oude berichten (waar ik een andere sig heb gebruikt) en in de nieuwe? Maar niet in de berichten waar ik geen signature had.
"Earth provides enough to satisfy every man's need, but not every man's greed." M. Gandhi

Zin in discussies? Surf naar het Odeon discussie forum.
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Correct.

Ik kan volgende week even kijken of ik die mod kan installeren, heb er dit weekeinde nog geen tijd voor. Ik zal het hier posten als 't zover is.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Drs. S.
Lid
Berichten: 516
Lid geworden op: 07 sep 2005, 13:32
Locatie: Groningen (NL)

Bericht door Drs. S. »

Ok, bedankt!
"Earth provides enough to satisfy every man's need, but not every man's greed." M. Gandhi

Zin in discussies? Surf naar het Odeon discussie forum.
Plaats reactie