Uiteraard hoop ik op herhaling van deze geweldige dag waarbij we naar Hartenstein zijn geweest in Oosterbeek. Het zal moeilijk zijn te verbeteren, maar 'net zo gezellig' moet toch haalbaar zijn!

Veel mensen hebben inmiddels aangegeven Overloon een mooie locatie te vinden voor de meeting, echter vind ik dat we ook mensen die de meeting liever ergens anders zien de kans moeten geven hun voorkeur/voorstel duidelijk te maken(bijv. de Belgische leden). Voor deze mensen is er de "Andere locatie" mogelijkheid, en dan kunnen ze via een bericht in dit topic hun voorstel doen.
Geef ook even aan of je voor de zaterdag of de zondag gaat!!!!
Ook is er weer interesse getoond om de meeting te combineren met een militaria beurs. Echter lijkt het me niet verstandig de meeting en de beurs op een dag te doen, want dan heb je eigenlijk voor beide te weinig tijd.
Wat wel een goede mogelijkheid is, is het houden van de meeting op de ene dag en de dag daarvoor of daarna met mensen die dat willen een beurs bezoeken. Bijv. Duiven, dat ligt op een acceptabele afstand van Overloon namelijk zo'n 60 km(=uurtje rijden). Er komt dan dus wel een overnachting bij voor de mensen die niet in de buurt wonen. Dat is op zich wel te regelen en hoeft niet zo duur te zijn. Er kan dan gewoon voor die groep een slaapgelegenheid geregeld worden. En het vervoer naar de slaapgelegenheid en de beurs toe zal zich wel redden(waarschijnlijk genoeg auto's voor). Echter zijn volgens mij de beurs data voor 2006 nog niet bekend dus dat zouden we dan even af moeten wachten maar Duiven is over het algemeen de laatste zondag van de maand(dus dan zouden we de meeting op de zaterdag ervoor moeten houden).
Als je ook belangstelling hebt voor de overnachting + beurs meld dat dan even met een post in dit topic(misschien komt er nog een apart topic voor, moeten we even kijken)!
En uiteraard gaan we met degenen die dat willen weer Chinezen o.i.d.!!!

(P.S.1 sorry voor de lange lijst met keuzes maar het kon even niet anders naar mijn mening)
Uiteraard kunnen we ook een forum.wo2.nl beurs houden!