Forummeeting waar en wanneer???

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten

Waar en wanneer de meeting?

Overloon, 25/26 Februari 2006
14
38%
Overloon, 04/05 Maart 2006
3
8%
Overloon, 11/12 Maart 2006
0
Geen stemmen
Overloon, 18/19 Maart 2006
0
Geen stemmen
Overloon, 25/26 Maart 2006
4
11%
Overloon, andere datum
4
11%
Andere locatie en datum
12
32%
 
Totaal aantal stemmen: 37

Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Forummeeting waar en wanneer???

Bericht door SiNiStEr »

Het is gebleken dat veel mensen weer interesse hebben in een forummeeting en na het succes van vorig jaar(op de Chinees na zoals sommigen weten :P :evil:) sta ik daar eerlijk gezegd niet zo van te kijken.

Uiteraard hoop ik op herhaling van deze geweldige dag waarbij we naar Hartenstein zijn geweest in Oosterbeek. Het zal moeilijk zijn te verbeteren, maar 'net zo gezellig' moet toch haalbaar zijn! ;)

Veel mensen hebben inmiddels aangegeven Overloon een mooie locatie te vinden voor de meeting, echter vind ik dat we ook mensen die de meeting liever ergens anders zien de kans moeten geven hun voorkeur/voorstel duidelijk te maken(bijv. de Belgische leden). Voor deze mensen is er de "Andere locatie" mogelijkheid, en dan kunnen ze via een bericht in dit topic hun voorstel doen.

Geef ook even aan of je voor de zaterdag of de zondag gaat!!!!

Ook is er weer interesse getoond om de meeting te combineren met een militaria beurs. Echter lijkt het me niet verstandig de meeting en de beurs op een dag te doen, want dan heb je eigenlijk voor beide te weinig tijd.
Wat wel een goede mogelijkheid is, is het houden van de meeting op de ene dag en de dag daarvoor of daarna met mensen die dat willen een beurs bezoeken. Bijv. Duiven, dat ligt op een acceptabele afstand van Overloon namelijk zo'n 60 km(=uurtje rijden). Er komt dan dus wel een overnachting bij voor de mensen die niet in de buurt wonen. Dat is op zich wel te regelen en hoeft niet zo duur te zijn. Er kan dan gewoon voor die groep een slaapgelegenheid geregeld worden. En het vervoer naar de slaapgelegenheid en de beurs toe zal zich wel redden(waarschijnlijk genoeg auto's voor). Echter zijn volgens mij de beurs data voor 2006 nog niet bekend dus dat zouden we dan even af moeten wachten maar Duiven is over het algemeen de laatste zondag van de maand(dus dan zouden we de meeting op de zaterdag ervoor moeten houden).

Als je ook belangstelling hebt voor de overnachting + beurs meld dat dan even met een post in dit topic(misschien komt er nog een apart topic voor, moeten we even kijken)!

En uiteraard gaan we met degenen die dat willen weer Chinezen o.i.d.!!! :D:D:D;)

(P.S.1 sorry voor de lange lijst met keuzes maar het kon even niet anders naar mijn mening)

Uiteraard kunnen we ook een forum.wo2.nl beurs houden! :P Neeh maar serieus, iedereen kan natuurlijk zo wie zo gewoon het militaria spul meenemen dat hij/zij nog wil verkopen!
Laatst gewijzigd door SiNiStEr op 12 dec 2005, 17:43, 1 keer totaal gewijzigd.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Zelf ga ik voor Overloon op 25 Februari 2006 + overnachting en beurs op 26 Februari in Duiven. :D
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
symen
Lid
Berichten: 540
Lid geworden op: 29 sep 2005, 20:57

Bericht door symen »

Maakt me niet uit lijkt me trouwens wel leuk om een keer zon forummeteing mee te maken maar op zondag gaat voor mij niet door
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

Liefst op een zondag.
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

De persoon die "Andere locatie en datum" heeft opgegeven, daarvan willen we natuurlijk wel weten welke locatie het dan moet worden en welke datum, anders kun je net zo goed je stem niet opgeven.

En mensen die niet meegaan, stem a.u.b. niet, hier hebben we niks aan namelijk en krijgen we alleen maar een verkeerd beeld van.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Overloon, 25 februari. 26 Kan eventueel ook nog, ik zal er wel zien te geraken :).
koen
Lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 05 sep 2004, 14:22

Bericht door koen »

overloon is goed, maar datum maakt niet echt uit, heb niks al die datums, tot nu toe
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

tot nu toe iedereen die gereageerd heeft alvast bedankt! :) Geef ook nog even aan of je MET of ZONDER overnachting + beurs wil, mocht dat doorgaan. :) ;)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Reca
Lid
Berichten: 622
Lid geworden op: 04 mei 2005, 11:32
Locatie: de beste provinincie

Bericht door Reca »

voor mij zal een zaterdag niet gaan dus ik ben voor de zondag (zonder overnachting wat mij betreft) want ik heb me laten vertellen dat Ciney stukken beter is dan Duiven dus dan spaar ik daar liever mijn centjes voor :P
mvg
Rémy
----
Gebruikersavatar
@lfred
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 dec 2005, 13:49
Locatie: Omg: Nijmegen

Bericht door @lfred »

Ik wil wel op een zondag mee, waarheen maakt niet uit.

Grt Alfred
Gebruikersavatar
Bert-Jan
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:51
Locatie: Diepenheim
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 14 keer

Bericht door Bert-Jan »

ikke ga voor de Overloon, 25/26 Februari 2006

en waneer maakt me niet uit
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Re: Forummeeting waar en wanneer???

Bericht door Nico Roelofs »

SiNiStEr schreef:En het vervoer naar de slaapgelegenheid en de beurs toe zal zich wel redden(waarschijnlijk genoeg auto's voor). Echter zijn volgens mij de beurs data voor 2006 nog niet bekend dus dat zouden we dan even af moeten wachten maar Duiven is over het algemeen de laatste zondag van de maand(dus dan zouden we de meeting op de zaterdag ervoor moeten houden).
De beurs data voor Duiven zijn voor 2006 al bekend. Maar het is niet de laatste zondag van de maand, maar de laatste zaterdag van maand. Het is nooit op een zondag geweest. :wink:
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Ow owkay,

dan zouden we dus op zaterdag naar de beurs moeten gaan en zondag meeting houden. :) ;)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Salazar
Lid
Lid
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 dec 2005, 00:52

Re: Forummeeting waar en wanneer???

Bericht door Salazar »

SiNiStEr schreef:Het is gebleken dat veel mensen weer interesse hebben in een forummeeting en na het succes van vorig jaar(op de Chinees na zoals sommigen weten :P :evil:) sta ik daar eerlijk gezegd niet zo van te kijken.

[/b]
Wie is de Chinees?
Chuck Norris doesn't sleep, he just waits.
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Re: Forummeeting waar en wanneer???

Bericht door Peter »

Salazar schreef:
SiNiStEr schreef:Het is gebleken dat veel mensen weer interesse hebben in een forummeeting en na het succes van vorig jaar(op de Chinees na zoals sommigen weten :P :evil:) sta ik daar eerlijk gezegd niet zo van te kijken.

[/b]
Wie is de Chinees?
Een restaurant, en sommigen kunnen niet tegen pittig eten :lol:
Count me in, overigens. Ik moet wel even m,n agenda trekken maar dat komt wel goed!
Daar is 'ie weer!
Gesloten