Forummeeting waar en wanneer???
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 14 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Misschien toch een weekje opschuiven..... want met carnaval samen is wat ongelukkig.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- SiNiStEr
- Lid
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 14 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Wat mij betreft mag iemand zich uitroepen om het voortouw te nemen. Liefst iemand die al eens op een meet is geweest en daarom een indruk heeft van wat het allemaal behelst. Helaas heb ik er zelf geen tijd voor.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
- Miesjel
- Lid
- SiNiStEr
- Lid
Jah ik was degene die hier het voortouw in had genomen, en dat wil ik nog steeds wel doen, alleen zit ik inderdaad met werk en carnaval 25 en 26 feb.
Daarnaast ben ik nog ontzettend druk met school de aankomende paar weken. Ik denk dat de meeting het mooist zou zijn ergens in april. Dan hebben we nog 2 maandjes de tijd om het te organiseren, en dan heeft iedereen ook nog tijd om vrij te regelen voor zijn of haar werk e.d.
Ik hoor wel of jullie akkoord gaan hiermee of niet.

Daarnaast ben ik nog ontzettend druk met school de aankomende paar weken. Ik denk dat de meeting het mooist zou zijn ergens in april. Dan hebben we nog 2 maandjes de tijd om het te organiseren, en dan heeft iedereen ook nog tijd om vrij te regelen voor zijn of haar werk e.d.
Ik hoor wel of jullie akkoord gaan hiermee of niet.

'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
- Tim Y.
- Lid