Privé berichten verwijderd.

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Privé berichten verwijderd.

Bericht door Proos »

Na lang klooien is het eindelijk gelukt om het PB systeem weer aan de gang te krijgen. Helaas was er geen andere mogelijkheid dan ook alle bestaande berichten te verwijderen.

Ik wil iedereen adviseren om te controleren of recent verzonden PB berichten zijn aangekomen dmv overleg met de ontvanger.

Mijn welgemeende excuses...

Proos
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Roel R.
Lid
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

:o Nu ben ik wel wat belangrijke info kwijt, maar gelukkig ben ik pas begonnen met een archief waarin ik alle info over een bepaald onderwerp in opsla, inclusief foto's :)
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Ja, ik weet dat het ontzettend vervelend is.... ik ben zelf ook vanalles kwijt.

Ik heb nog wel een backup van gisterenavond, maar die is nog van een oudere phpbb versie, dus ik durfde die niet meer terug te plaatsen + dat we dan alle berichten van vandaag alweer kwijt zouden zijn.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Plaats reactie