Ik ga stoppen als moderator
- dvaupell
- Lid
- Contacteer:
- Arjen
- Lid
- Contacteer:
Ai!Willem ter Haar schreef: Ik zal zeker hier mijn neus laten zien al "normaal" lid en mogelijke ongeregeldheden door geven aan de staff. Jullie blijven gewaarschuwd.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
- Drs. S.
- Lid
Bedank voor je werk als moderator Willem!
Veel succes met school en de andere dingen.
Veel succes met school en de andere dingen.
"Earth provides enough to satisfy every man's need, but not every man's greed." M. Gandhi
Zin in discussies? Surf naar het Odeon discussie forum.
Zin in discussies? Surf naar het Odeon discussie forum.
- SiNiStEr
- Lid
Jammer dat je stopt als Mod, maargoed als je er toch weinig tijd voor had lijkt me dit de juiste beslissing.
Gelukkig blijf je wel gewoon op het forum waardoor we geen afscheid hoeven te nemen van je. We spreken je op het forum nog wel als "gewoon" lid.

Gelukkig blijf je wel gewoon op het forum waardoor we geen afscheid hoeven te nemen van je. We spreken je op het forum nog wel als "gewoon" lid.

'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
- Willem ter Haar
- Lid
- Contacteer: