Is er (genoeg) interesse voor een forum-weekend?

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten

In welke dagen heb je interesse?

Ik heb enkel interesse om zaterdag mee te gaan!
5
12%
Ik heb interesse om naar beide dagen te gaan dus zaterdag EN zondag!
14
33%
Ik wil alleen naar de forum-meeting op zondag in Overloon
9
21%
Ik heb in geen van beide dagen interesse!
14
33%
 
Totaal aantal stemmen: 42

Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Is er (genoeg) interesse voor een forum-weekend?

Bericht door SiNiStEr »

In het topic over de forum meeting 2006 haalde ik ook het plan aan om naast de meeting op zondag(als hij op zondag gehouden gaat worden, maar dat kan waarschijnlijk wel geregeld worden) ook op zaterdag nog een beurs en museum te bezoeken enzo. Hieronder een quote van mij uit dat topic waarin ik het idee precies beschrijf:
Huizen is inderdaad niet echt een optie. Duiven daar in tegen wel. Ligt maar 65 km. van Overloon af dus das met de auto nog geen uurtje rijden. Daarnaast moet je, je dan bedenken dat het plan voor zo'n weekend dan bijv. zou kunnen zijn;

Zaterdagochtend tot 13.00 beurs in Duiven bezoeken voor iedereen die dat wil. Dan voor de mensen die daar gekomen zijn buiten verzamelen en kijken wie met wie meerijdt(mits genoeg auto's natuurlijk, maar dat kan geregeld worden). Dan kun je bijv. s'middags naar Groesbeek rijden(ligt redelijk op de route) om daar het museum en de begraafplaats bezoeken.
Dan kun je aan het eind van de middag(of eerder) naar het motel, hotel, bed en breakfast enz; enz, wat er in ieder geval van te voren maar geregeld is, rijden. Daar verblijft iedereen die dat wil dan s'avonds(of we gaan nog ergens naar toe dat moeten we dan maar bekijken) en daar blijven we dan ook overnachten en de volgende ochtend rijden we door naar Overloon voor de meeting. Na de meeting kan dan iedereen gewoon zijn eigen weg weer gaan.

Voor het vervoer en verblijf zou dan gewoon een vast bedrag p.p. afhankelijk van het aantal mensen die mee willen berekend en dat wordt om 13.00 in Duiven gewoon aan een persoon betaald die alle betalingen int en de dingen die betaald moeten worden betaald.

Een dergelijk weekend heb ik al eens gehad maar toen met de leden van mijn CoD clan en dit was een ontzettend leuk weekend dus lijkt het me leuk om nog eens zoiets te doen. Ik kan me haast niet voorstellen dat er geen andere mensen op dit forum zijn die dit aanspreekt. :P ;)
Uiteraard zal dit naast de meeting georganiseerd worden dus voor mensen die alleen naar de meeting willen; dat kan natuurlijk ook! Ik wil gewoon graag weten of er mensen zijn die er interesse in hebben om mee te gaan op zaterdag. Als het er genoeg zijn dan ga ik het proberen te regelen.

Als je een keuze in de poll maakt schrijf dan ook even een berichtje wat je gekozen hebt en evt. waarom zodat ik weet wie waarvoor kiest. ;)
De eerste stem voor ik wil beide dagen mee is natuurlijk van mij, maar ik hoop natuurlijk dat jullie ook allemaal het hele weekend mee willen. :P :cheer:

(Sorry dat de poll de eerste keer even verwijderd werd, was een optie vergeten toe te voegen... :oops: )
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Julian
Lid
Berichten: 767
Lid geworden op: 16 jul 2005, 19:08
Locatie: Twisk, NH

Bericht door Julian »

Ja, lijkt me leuk, een forum-weekend :)
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

ik heb enkel voor zondag gestemd, dit komt omdat ik op een zaterag werk, en er mischien geen optie is om dan te komen, maar dat ligt aan de datum
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Bericht door Jasper J »

2 dagen is voor mij prima! :lol:
Aude Audenda
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Ik vind het prima. Zou wel voorstellen om 1 iemand aan te wijzen die een hotel regelt en het geld incasseert ofzo.
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Bericht door Jasper J »

Wat voor soort hotel enz ligt ook een beetje aan de prijzen enz denk ik?
En waneer het gebeurt ik denk dat tijdens julli en augusten veel mensen even op vakantie gaan?
Wat mischien ook leuk is als het mooi weer is het verblijf te regelen op een camping scheelt veel in de kosten,tis maar een idee :oops:
Aude Audenda
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Ja dat maakt me niet uit. Ben idd ook niet van plan om 100 euro voor een hotel te betalen (weet niet eens wat een hotel kost in Nederland)
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

een hotel is inderdaad heel erg duur, vooral rond de zomer... een camping is ideaal, en waarschijnlijk ook zat te vinden in omgeving overloon.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Maar laten we niet gelijk zo hard van stapel gaan en eerst s kijken of er genoeg animo ervoor is.
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Neeh een hotel was niet de bedoeling(veels te duur inderdaad). Zou dan kijken naar een "bed and breakfast" of iets dat lijkt op waar ik de vorige keer met m'n CoD clan heb gezeten. Dat was ook zo'n geval met allemaal kamers voor 4 of 5 personen stuk en die kun je ook gewoon voor een nacht huren. Daar zat ook terrasje enzo voor, dus dan heb je s'avonds ook nog wat te doen... :evil: ;)

Camping lijkt me ook goed, maar dan moet je ook voor een huisje huren gaan, zelf tent enzo meenemen is niet echt een plan lijkt me. :P
En ik weet dus niet of je voor 1 nacht zo'n huisje kunt huren. Daarnaast zul je daarbij voor alles kwa eten en drinken zelf moeten zorgen. Op zich niet zo'n punt, maar wel als je de kosten een beetje laag probeert te houden. Overigens geldt natuurlijk wel dat hoe meer mensen er mee gaan hoe meer kans je maakt op groepskortingen e.d. waardoor de kosten dus wel lager kunnen uitvallen. ;)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Even een lijsje dat telkens geupdate kan worden met mensen die (evt.) geinteresseerd zijn in een heel weekend:

- SiNiStEr
- Julian
- Jasper J
- Pionier
- evt. Sobel
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

Lijkt me ook leuk! :)
Infanterie: Königin aller Waffen!
Gebruikersavatar
RoBBy
Lid
Berichten: 344
Lid geworden op: 06 mei 2005, 12:11
Locatie: overijssel

Bericht door RoBBy »

Ik heb allen zaterdag gestemd. Zondags kan ik nooit.
Wouter
Lid
Berichten: 1174
Lid geworden op: 24 apr 2006, 19:30
Locatie: Deventer

Bericht door Wouter »

Lijkt me leuk! :)
Deas Gu Cath
Gebruikersavatar
Reca
Lid
Berichten: 622
Lid geworden op: 04 mei 2005, 11:32
Locatie: de beste provinincie

Bericht door Reca »

ik heb voor weekend gestemt, alleen moet ik dan vervoer hebben, en omdat iok zaterdag ook een krantenwijk heb is dat altijd even afwachten of ik kan. Maar zondagen ggaan altijd (ps ik vind toch een tent geen slecht idee)
----
Gesloten