Is er (genoeg) interesse voor een forum-weekend?
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Een forum weekend vind ik leuk. Maar dan niet in Nederland, dan ga ik liever naar het buitenland toe. Want Duiven is voor mij 15 minuten rijden en Huizen ben ik ook met een uur tot ander half. Dan ga ik liever naar de Ardennen en dan daar een grote beurs bezoeken en museums.
Vorig jaar ook gedaan met 3 andere forum leden. Was een top weekend.
Vorig jaar ook gedaan met 3 andere forum leden. Was een top weekend.
- Dirty harrY
- Lid
- SiNiStEr
- Lid
Ok, heel erg bedankt allemaal voor jullie stemmen e.d. Voor de zaterdag heb ik het volgende lijstje:
- SiNiStEr
- Julian
- Jasper J
- Pionier
- Nick
- Remy Carre
- Wouter
- RoBBy
- Polte
- Dirty Harry
- evt. Bertjan
- evt. Sobel
- Edgar (via de PB besproken)
Dit lijken mij al wel genoeg mensen om het voor te organiseren. Ik zal dus gaan kijken naar een datum. Ik vermoed dat ook nog niet iedereen hier gekeken heeft dus er zullen misschien ook nog wel mensen bijkomen. Ik zal het in ieder geval allemaal gaan bekijken en dan verschijnt hier vanzelf weer een topic over de datum en het hoe en wat van de meeting en het weekend.
- SiNiStEr
- Julian
- Jasper J
- Pionier
- Nick
- Remy Carre
- Wouter
- RoBBy
- Polte
- Dirty Harry
- evt. Bertjan
- evt. Sobel
Dit lijken mij al wel genoeg mensen om het voor te organiseren. Ik zal dus gaan kijken naar een datum. Ik vermoed dat ook nog niet iedereen hier gekeken heeft dus er zullen misschien ook nog wel mensen bijkomen. Ik zal het in ieder geval allemaal gaan bekijken en dan verschijnt hier vanzelf weer een topic over de datum en het hoe en wat van de meeting en het weekend.

'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
- YPPY
- Lid
- Contacteer:
Een weekend doe ik sowieso niet en een dagje is afwachten wanneer het is. Eerst bevallen.
De komende maanden kom ik dus niet. Op de eerste meets waren we ruim vertegenwoordigd, maar niet altijd even snel met aanmelden. 

Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.
*Weer alleen*
*Weer alleen*
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 13 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Het probleem is meer dat we nog geen datum hebben 

Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- Reca
- Lid
zoals ik al eerder vermeldde is het bij mij ook een eventueel, ligt aan of ik vervanging heb en of ik geld heb want anders heeft het geen zin. Zondagen zijn zoiezo bij mij het zekerst.SiNiStEr schreef:Ok, heel erg bedankt allemaal voor jullie stemmen e.d. Voor de zaterdag heb ik het volgende lijstje:
- SiNiStEr
- Julian
- Jasper J
- Pionier
- Nick
- Remy Carre
- Wouter
- RoBBy
- Polte
- Dirty Harry
- evt. Bertjan
- evt. Sobel
Rémy
----
- Dirty harrY
- Lid