Dodo redacteur nieuwsbrief
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 14 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Dodo redacteur nieuwsbrief
Dodo is de eerste 'redacteur nieuwsbrief' voor wo2.nl. Hij gaat zich bezighouden met het opstellen van de wo2.nl nieuwsbrief.
Wil je als forumlid ook de nieuwsbrief straks ontvangen? Schrijf je dan even in op de nieuwsbrief op http://www.wo2.nl , je ontvangt namelijk niet automatisch de nieuwsbrief.
Tips, ideeën voor in de nieuwsbrief? Stuur ze aan Dodo en we maken er iets moois van! Ook zoeken we op termijn versterking voor de nieuwsbrief. Dus mocht je interesse hebebn om mee te doen - bijvoorbeeld nadat je gezien hebt hoe de eerstvolgende nieuwsbrief eruit komt te zien, laat dan iets van je horen!
Dodo, van harte welkom in het team! Ik ben zeer ingenomen met het feit dat we een heuse redacteur hebben voor onze nieuwsbrief, die we al lange tijd niet meer verzonden hebben.
Wil je als forumlid ook de nieuwsbrief straks ontvangen? Schrijf je dan even in op de nieuwsbrief op http://www.wo2.nl , je ontvangt namelijk niet automatisch de nieuwsbrief.
Tips, ideeën voor in de nieuwsbrief? Stuur ze aan Dodo en we maken er iets moois van! Ook zoeken we op termijn versterking voor de nieuwsbrief. Dus mocht je interesse hebebn om mee te doen - bijvoorbeeld nadat je gezien hebt hoe de eerstvolgende nieuwsbrief eruit komt te zien, laat dan iets van je horen!
Dodo, van harte welkom in het team! Ik ben zeer ingenomen met het feit dat we een heuse redacteur hebben voor onze nieuwsbrief, die we al lange tijd niet meer verzonden hebben.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- YPPY
- Lid
- Contacteer:
- Dodo
- Lid
- dvaupell
- Lid
- Contacteer:
- barry
- Lid
- Contacteer:
- Dodo
- Lid
Dat hoeft inderdaad (nog) niet. We gebruiken de oude gegevens.barry schreef:Veel succes!
Ik heb me in een heel ver verleden al eens ingeschreven voor de Nieuwsbrief maar helaas nog nooit iets mogen ontvangen. Ik neem aan dat ik me niet opnieuw in hoef te schrijven?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944