Betreft forumgedeelte "Marktplaats".

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie

Opsplitsen deel Marktplaats in "Te Koop" en "gezocht" is een goed idee!!!

ja, goed idee!
22
55%
nee, laten zoals het is...
18
45%

Totaal aantal stemmen: 40

leieboordbewoner
Lid
Contacteer:

Bericht door leieboordbewoner »

Laten zoals het is... Als je gezocht voor de titel ziet staan, is de kans groter dat je een ander kunt helpen en het rapper ziet wat een ander zoekt. Dus ik vind het goed zo.
For King & Country
pionier
Lid

Bericht door pionier »

Staan nu een hoop advertenties gemarkeerd als verkocht die nog open zijn. Kreeg al deze week weer 2 mailtjes of het nog aanwezig was :roll: Misschien een knopje waarmee de auteur hem zelf kan sluiten. Weet niet in hoeverre dat mogelijk is.
sobel
Lid

Bericht door sobel »

een dergelijk systeem lijkt me niet handig, aangezien er dan ongetwijfelt misbruik van word gemaakt.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
YPPY
Lid
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Anders kun je misschien een mod vragen het topic te sluiten.
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.

*Weer alleen*
Miesjel
Lid

Bericht door Miesjel »

Ik heb het deze week helaas heel druk gehad, maar zal nu eens even kijken of er nog topics op slot moeten.

Overigens werkt het een stuk sneller en beter als je me even een linkje stuurt (per pb) met de vraag of ik een topic kan sluiten, dan weet je zeker dat ik het niet over het hoofd zie.

Verder ben ik van mening dat het niet nodig is om Marktplaats op te delen in 2 delen. Om de eerste rede zouden dit dan eigenlijk meteen 3 delen moeten zijn, er zijn namelijk ook mensen die alleen iets willen ruilen. Naar mijn idee wordt het forum een stuk minder praktisch naarmate er meer onderdelen op de hoofdpagina komen.
Zodra er zich de mogelijkheid voordoet, na de komst van een nieuwere phpBB-versie, om 'subfora' te maken lijkt het me eventueel wel nuttig om deze optie eens uit te proberen.

En volgens mij kunnen we het toch nog wel even uithouden zo?

Michel.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Plaats reactie