gesloten topic
-
- Lid
gesloten topic
dit topic: Flak magazijn te koop,
in marktplaats is ten onrechte gesloten !!
het is nl zo dat als je een munitieverlof hebt wat in nederland gewoon mogelijk is,
je deze magazijnen gewoon legaal mag hebben !
in marktplaats is ten onrechte gesloten !!
het is nl zo dat als je een munitieverlof hebt wat in nederland gewoon mogelijk is,
je deze magazijnen gewoon legaal mag hebben !
Laatst gewijzigd door crashsiteslimburg op 29 aug 2006, 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.
- dvaupell
- Lid
- Contacteer:
Één vraag, zonder dat ik in detail het onderwerp ken: Hoe kan het forum controleren dat jij over de juiste papieren beschikt en .. net zo belangrijk.. dat degene aan wie je deze spullen verkoopt ook over de juiste papieren beschikt??
Ik heb gezien dat Miesjel, die het topic heeft gesloten het ook zo heeft gemotiveerd.
Ik heb gezien dat Miesjel, die het topic heeft gesloten het ook zo heeft gemotiveerd.

Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
-
- Lid
ja dat klopt dat de koper ook papieren moet hebben daar heb je gelijk in.
voor vervoer zullen echter wel papieren te verkrijgen denk ik
voor vervoer zullen echter wel papieren te verkrijgen denk ik
Laatst gewijzigd door crashsiteslimburg op 29 aug 2006, 11:32, 2 keer totaal gewijzigd.
- Bigshot
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
-
- Lid
Hoe dat zou moeten zou ik niet precies weten,dvaupell schreef:Één vraag, zonder dat ik in detail het onderwerp ken: Hoe kan het forum controleren dat jij over de juiste papieren beschikt en .. net zo belangrijk.. dat degene aan wie je deze spullen verkoopt ook over de juiste papieren beschikt??
hier weten ze het antwoord wel.
http://www.nvbmb.nl
- dvaupell
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid