Berichten bewerken bij Mededelingen

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gebruikersavatar
Ajacied8989
Lid
Berichten: 577
Lid geworden op: 02 jun 2006, 20:09
Locatie: Hardinxveld-Giessendam

Berichten bewerken bij Mededelingen

Bericht door Ajacied8989 »

Waarom is het als ik vragen mag niet mogelijk om bij "Mededelingen" je berichten te bewerken?
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
Gebruikersavatar
PPL
Lid
Berichten: 1889
Lid geworden op: 24 okt 2002, 17:21
Locatie: Amsterdam

Bericht door PPL »

Uiteraard mag je dat vragen :)

Zover ik heb begrepen is het Mededelingen forum enkel bedoeld voor mededelingen door Admin's en/of Moderators.
Zij zijn ook de enigen die een topic daar kunnen openen.
Doordat de rechten dusdanig zijn ingesteld is het ook niet mogelijk een eigen bericht te bewerken.

Overigens is het een sub-forum speciaal bedoeld voor mededelingen en kennisgevingen, het is niet een plaats voor discussie.
Derhalve is de noodzaak ook veel minder aanwezig om je bericht te kunnen bewerken.

Waarom zou je een bericht willen bewerken?
Vanwege bijvoorbeeld een spelfout?
Ik adviseer overigens om overal op het forum de functie "Voorbeeld" te gebruiken (en zo weinig mogelijk "Quick Reply").
Controleer je bericht voordat je het plaatst.
Het zal zeker de leesbaarheid en overzichtelijkheid ten goede komen.

Zonder leden specifiek aan te wijzen valt mij namenlijk regelmatig op dat berichten o.a. slecht opgebouwd zijn of dat er slechte interpunctie is toegepast.
Het getuigd van respect voor je mede forumers om je bericht zo goed mogelijk te verzorgen.

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ClaudeBot en 0 gasten