Website in profiel, niet bij registratie

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Gegeven: 5 keer
Ontvangen: 1 keer
Contacteer:

Website in profiel, niet bij registratie

Bericht door Proos »

Hallo,

Sinds vandaag is het niet meer mogelijk bij het registreren een website op te geven. Het invulveld is weg. Geeft iemand - een spambot - toch een website op, dan wordt de registratie niet toegestaan. Aangezien het invulveld ontbreekt, kunnen het alleen spambots zijn die een website opgeven. We hopen hiermee het aantal spam-registraties terug te dringen. Deze registraties werden tot voor kort met de hand gewist, maar hopelijk is dit nu niet meer nodig.

Na voltooien van de registratie kan in het profiel wel weer gewoon een website opgegeven worden.

Groeten,
Gijs
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
dvaupell
Lid
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Goeie zet, Gijs.

Dit lijkt me bijzonder effectief.

Groet,

David
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Arjen
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Schoorvoetend moet ik toe geven dat deze "regel" een positief effect zal hebben. Ik vermoed dat dit alleen maar zo is mdat het een regel in een script is.
:)
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Plaats reactie