[Forummeeting '06-'07]Algemene info + Terugblik/afterparty

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Ik zie dat ik zou komen... Maar zet me even bij de twijfelaars. Ik wil wel komen, maar het vervoer is het probleem.
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

Beetje laat, ik was me vanochtend om 6 uur aan het klaarmaken om te gaan, lees ik het bericht. Maar omdat ik en Chantal toch al wakker waren en kaartjes hadden besloten we toch maar te gaan.

Uitiendelijk komen we op Station boxmeer aan, GAAN ER GEEN BUSSEN NAAR OVERLOON, alleen maar een bus door het dorp zelf...

Helaas Overloon zelf niet gezien, maar door Arnhem en Nijmegen gewandelt (lees: winkelstraten bekeken)
Voor 10 februari moet ik me afmelden, ik ga dan niet alweer vrij krijgen van me baas. Hij ziet me aankomen :lol:

Dean
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Gebruikersavatar
Von Pratt
Lid
Berichten: 1169
Lid geworden op: 12 aug 2005, 16:09
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door Von Pratt »

Ik denk dat ik zal moeten passe voor 10 februari...
Kben dan naar het huwelijksfeest van mijn nicht...
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Dean- schreef:Beetje laat, ik was me vanochtend om 6 uur aan het klaarmaken om te gaan, lees ik het bericht. Maar omdat ik en Chantal toch al wakker waren en kaartjes hadden besloten we toch maar te gaan.

Uitiendelijk komen we op Station boxmeer aan, GAAN ER GEEN BUSSEN NAAR OVERLOON, alleen maar een bus door het dorp zelf...

Helaas Overloon zelf niet gezien, maar door Arnhem en Nijmegen gewandelt (lees: winkelstraten bekeken)
Voor 10 februari moet ik me afmelden, ik ga dan niet alweer vrij krijgen van me baas. Hij ziet me aankomen :lol:

Dean
Dat is een groot probleem inderdaad, dat er geen bussen naar overloon gaan, mijn exuses dat het zo laat pas is gemeld, hopen dat je ondanks alles toch nog een geslaagde dag hebt gehad!
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Edgar schreef:Ik hoop 't! Overloon mag van mij per direct gesloten worden. :wink:
Hoezo dat? En kom je wel of niet op de meeting?
Polte schreef:Hmm, gisteren pas mail versturen.. niet pro.
Waarom is dat niet 2 weken geleden gedaan als dit topic al 3 weken oud is?
In een week kun je wel een meet regelen lijkt mij. Of kon men niet beslissen bij welke Chinees er zou worden gegeten??
Wij zijn dan ook geen PRO... :P ;)
Nee, het organiseren van zo'n meet lijkt een stuk makkelijker dan dat het is en er gaat ook veel meer tijd in zitten dan je zult denken. We hebben echt geprobeerd het allemaal sneller voor mekaar te hebben maar dat is helaas niet gelukt. Sorry, maargoed nu doen we het dan maar even zo. Overigens is de datum nu veranderd dus als je mee zou willen kun je, je nu gewoon opgeven voor de 10de van februari.
Dean- schreef:Beetje laat, ik was me vanochtend om 6 uur aan het klaarmaken om te gaan, lees ik het bericht. Maar omdat ik en Chantal toch al wakker waren en kaartjes hadden besloten we toch maar te gaan.

Uitiendelijk komen we op Station boxmeer aan, GAAN ER GEEN BUSSEN NAAR OVERLOON, alleen maar een bus door het dorp zelf...

Helaas Overloon zelf niet gezien, maar door Arnhem en Nijmegen gewandelt (lees: winkelstraten bekeken)
Voor 10 februari moet ik me afmelden, ik ga dan niet alweer vrij krijgen van me baas. Hij ziet me aankomen :lol:

Dean
Damn, srry Dean! Gelukkig heb je het dan nog wel gezien vanmorgen, niet dat je helemaal voor niks bij Overloon stond. Vind het wel super jammer dat je niet nog een keer vrij wilt vragen(zelfs niet voor deze super te gekke meet!!! :evil: ;)), had het super gevonden als je er toch bij zou zijn geweest. Hopelijk wil je, je toch nog een keer in het hol van de leeuw wagen om vrij te vragen(heb zelf ook wel eens 2 keer in een maand vrij gevraagd voor m'n werk) voor de meet en anders hopelijk een volgende keer beter... :(
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Ik denk niet dat ik kom Sander, en waarom moet Overloon dicht? Nou ja, alleen vanwege die tank, vind ik al reden genoeg.. :) Maar dat doet er verder niet toe, ik zal nog eens kijken of ik eventueel kan komen. :wink:
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Edgar schreef:Ik denk niet dat ik kom Sander, en waarom moet Overloon dicht? Nou ja, alleen vanwege die tank, vind ik al reden genoeg.. :) Maar dat doet er verder niet toe, ik zal nog eens kijken of ik eventueel kan komen. :wink:
'T gaat meer om de meeting dan om het museum hoor!!! :o
Ten minste, bij mij wel... :)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Dat zeg ik toch ook niet :) Ik gaf alleen m'n algemene mening erover, of ik kom heeft meer te maken of 't mogelijk is met de lease auto e.d. (en of ik op die datum überhaupt kan). :)
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Auke J.
Lid
Berichten: 524
Lid geworden op: 21 feb 2006, 19:51
Locatie: Alkmaar

Bericht door Auke J. »

Zet mij ook maar op de lijst met twijfelgevallen, ik moet even vrij vragen, maar volgens mij moet dat wel lukken. Lijkt me leuk jullie eens in het echt te ontmoeten ;)

Ik begrijp echter niet percies hoe het met de kosten zit; 10 euro betalen voor het museum en de chinees betaal je appart neem ik aan. Verder krijg ik als ik als eindbestemming boxmeer intyp: veolia
richting roermond als eindbestemming. Wat houd dat in?

Ik zou mocht ik komen en het tot station boxmeer halen ( en niet ergens in duitsland) graag opgehaald worden.

Alvast bedankt
Blessent mon coeur d’une langueur monotone.
Gebruikersavatar
Dirty harrY
Lid
Berichten: 316
Lid geworden op: 29 mei 2005, 13:44
Locatie: Noord Holland

Bericht door Dirty harrY »

Mogelijk kom ik ook.... heb dan eventueel plaats(en) beschikbaar.

Kan by the way het topic wat opgeschoont worden? er staan veel aanmeldingen en reacties tussen van de niet doorgegane en eerder geplande meet.

en een nieuw lijstje openbaren met aanmelders?
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Even opgeschoond, oude berichten van de vorige meet verwijdert.

De lijst staat op pagina 1
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Auke J en Dirty harrY toegevoegd aan lijst met twijfelgevallen en heb Nick bij de aanwezigen mogen zetten.

Als er mensen die nu bij de twijfelgevallen staan zeker weten of ze wel of niet komen dan zouden sobel en/of ik dit graag van ze vernemen zodat we de lijstjes bij kunnen werken. :)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
gamer0004
Lid
Berichten: 1070
Lid geworden op: 30 mar 2006, 17:55
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

Hoezo Edgar? Ik vind het wel zonde van de dingen die buiten staan, maar verder vind ik het museum wel oke. Misschien kom ik ook, ben er laatst alleen al geweest en ik weet niet of ik kan (en hoe ik er kom, ik woon redelijk dicht in de buurt maar mijn vader kan niet rijden). Hebben jullie trouwens in de gaten dat op die dag ook de militariabeurs in Zwolle is (en trouwens ook open dag op middelbare scholen is, maar dat is niet zo'n probleem voor de meeste leden lijkt me). Ik weet niet, maar er zijn misschien mensen die naar allebei willen...
Gebruikersavatar
Vergeldt
Lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 nov 2005, 19:51

Bericht door Vergeldt »

he even een gadachte we gaan daar toch een rondleiding doen of niet? dan wou ik even zeggen da ik denk dat dat niet veel zin heeft omdat wij als wo2 kenners ^^ :P toch meestal wel weten waar voor de voertuigen en uitrustingsstukken voor wordne gebruikt, en het lijkt me leuk om al babbelend door het museum te gaan.
"one Conqeurer conqeurs the world - then another Conqeurer conquers him let that be me"
Gebruikersavatar
Dirty harrY
Lid
Berichten: 316
Lid geworden op: 29 mei 2005, 13:44
Locatie: Noord Holland

Bericht door Dirty harrY »

Bij een rondleiding wordt nog wel wat meer verteld dan alleen maar waar het voor gebruikt werd.
bovendien heeft iedere verzamelaar meestal een specifieke richting en dus lang geen kennis van alles wat er allemaal te bezichtigen is.
Rondleiding duurt overigens maar een uurtje
Plaats reactie