[Forummeeting '06-'07]Algemene info + Terugblik/afterparty
- SiNiStEr
- Lid
Zoiets ja en de rondleiding zou inderdaad een uurtje duren. Als je dan rond 5 uur bij de Chinees wilt zijn heb je nog zeker 3 en een half uur om op jezelf rond te kijken en te praten met alle andere aanwezigen en/of het museum cafe in te duiken. Plus dan ook nog eens het uurtje voor de rondleiding. Lijkt me wel voldoende toch?Auke J. schreef:Dus dan hebben we van 1 totdat we naar de chinees gaan om in het museum rond te kijken ofzo?

'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
- Dirty harrY
- Lid
- stengun
- Lid
- Contacteer:
- SiNiStEr
- Lid
Kan ik je dan ook al aan het lijstje van aanwezigen toevoegen???Dirty harrY schreef:zekers wel, ik krijg er steeds meer zin in en waarschijnlijkheid wordt nu hoogst waarschijnlijk

Mooi dat ik in ieder geval niet de enige achterhoeker ben die gaat.bennie schreef:Kreeg vanavond de uitnodiging binnen. Ik probeer die die datum vrij te houden, heb er zin in. Zag dat er nog meer achterhoekers kwamen. Komen er nog meer detectorpiloten?

Uit je post maak ik in ieder geval op dat je komt, dus voeg je toe aan het lijstje met aanwezigen, mocht het toch anders zijn dan laat het maar weten.
En volgens mij staan er zo wie zo al een aantal "detectorpiloten" in het lijstje met "Misschien aanwezig" dus waarschijnlijk zullen er wel meer zijn die hieraan doen.

Heb Michiel01 en Stengun ook toe kunnen voegen aan het lijstje met aanwezigen.
En nog even ter herinnering:
Als je vervoer hebt en je bent bereid evt. andere mensen op te pikken bij jou uit de buurt en/of je kunt functioneren als chauffeur tussen station Boxmeer en museum Overloon laat het dan ook even weten in het vervoerstopic dat ook als sticky onder "Opmerkingen en Suggesties" staat.
-
- Lid
Ik heb het thuis al overlegt en men vader keurde het goed, maar ik moet nog even kijken hoe ik er heen kan gaan, ik weet het dus nog niet zeker.rik3445 schreef:Ik zou wel graag mee willen! Maar ik moet eerst nog even met mijn ouders overleggen
Pamflettenverzamelaar: Vliegende Hollanders en de Wervelwind.
- Dirty harrY
- Lid
Val in de niet genoemde tussen catagorieSiNiStEr schreef:Kan ik je dan ook al aan het lijstje van aanwezigen toevoegen???Dirty harrY schreef:zekers wel, ik krijg er steeds meer zin in en waarschijnlijkheid wordt nu hoogst waarschijnlijk![]()

Heb nog wat afspraken her en der te maken, weer drukke maand deze maand.
- SiNiStEr
- Lid
Zal je bij de lijst met twijfelgevallen zetten. Je kunt ook altijd nog even proberen via het vervoerstopic vervoer te regelen.rik3445 schreef:Ik heb het thuis al overlegt en men vader keurde het goed, maar ik moet nog even kijken hoe ik er heen kan gaan, ik weet het dus nog niet zeker.rik3445 schreef:Ik zou wel graag mee willen! Maar ik moet eerst nog even met mijn ouders overleggen

En heb RoBBy en Miesjel onder voorbehoud mogen toevoegen aan het lijstje met aanwezigen.

- SiNiStEr
- Lid
You're welcome. Maar waar de Chinees precies zit weet ik nog niet maar er zullen voldoende auto's zijn om iedereen die niet met de auto is ook naar de Chinees te vervoeren, waar deze ook precies moge zitten.Auke J. schreef:Is de chinees op loopafstand? Nog bedankt voor je antwoord sinister

- Dirty harrY
- Lid
Chinees-Indisch Restaurant ChinaAuke J. schreef:Is de chinees op loopafstand? Nog bedankt voor je antwoord sinister
Vierlingsbeekseweg 4
5825AW Overloon
Tel: 0478 641902
Marshall Museum
Museumpark 1
5825AM Overloon
Tel: 0478 641250
Van Museumpark 1 - 5, OVERLOON
Naar Vierlingsbeekseweg 2 - 30, OVERLOON
Afstand 0,5 km.
Reisduur 00:01
- Dirty harrY