E-mailen via dit forum

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

E-mailen via dit forum

Bericht door Proos »

Beste allemaal,

Vanaf nu is het niet meer mogelijk om elkaar e-mailtjes te sturen via dit forum. Wel blijft PB'en mogelijk. Als je iemand wilt mailen kun je in een pb om het e-mailadres vragen en daarna met je eigen mailsysteem berichten versturen.

Spammers kunnen zich registreren op dit forum en een automatisch script laten proberen zoveel mogelijk e-mailtjes te sturen naar leden. Daar hebben we deze site niet voor gemaakt. Gelukkig was ik er snel bij. Er zijn denk ik slechts enkele tientallen e-mails verzonden voor mijn ingreep.

Het is overigens niet mogelijk voor spammers om je e-mailadres te zien, tenzij je dit bij het msn-adres ingevuld hebt. Wel kon men via een formulier - waarin je mailadres niet is te zien - een mailtje versturen. Dát systeem hebben we nu dus uitgeschakeld.

De functie blijft in ieder geval tot de lancering van phpbb3 uit.

Groeten,
Proos

PS. Deze maatregel werd mede mogelijk gemaakt door:

IP address: 212.138.64.178
Host name: cache8-2.jed.isu.net.sa
Ofwel een proxy bij een of andere zandbak ISP in Saudi-Arabië.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Plaats reactie