Miesjel

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Miesjel

Bericht door Proos »

Naar aanleiding van dit topic willen wij graag als staff enige duidelijkheid verschaffen aangaande het beleid op dit forum, aangezien een moderator bij dit voorval is betrokken:

Op dit moment wordt er afgewacht welke resultaten onder andere navraag bij de posterijen op zal leveren, vooraleer welke conclusie dan ook wordt getrokken op dit forum. Als er voldoende informatie beschikbaar is kan een eventueel oordeel worden geveld.

Kortom, geen overhaaste zaken: de kwestie is op dit moment in onderzoek.

Groeten,
Proos
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Beste forumleden,

hierbij wil ik zelf graag even iets toevoegen aan dit topic.

De aankoop van Gerd is inmiddels echt al ruim een maand geleden op de post gedaan, daardoor ben ook ik meer dan verbaast dat het pakketje nog steeds niet bij Gerd aangekomen is.
Komende week neem ik contact op met TNT in de hoop dat zij, aan de hand van de datum van verzending en het adres van Gerd kunnen achterhalen waar het pakketje gebleven is.

Ik heb jarenlang gedaan over de reputatie die ik opgebouwd heb als goede handelspartner, en zal er dan ook alles aan doen om deze te behouden.

Gerd en ik zullen beide komende week afwezig zijn, maar over de afloop van deze zaak zal later melding worden gedaan.

Groeten, Michel.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

De staf heeft besloten dat Miesjel niet langer moderator van dit forum kan zijn. Zijn moderatortaken heeft hij altijd goed uitgevoerd en staan niet ter discussie. Echter een moderator heeft ook een voorbeeldfunctie. Hier heeft Miesjel in tekort geschoten. Door laks handelen bij het opsturen van een pakketje, is een ander forumlid gedupeerd. Miesjel heeft verzekerd dat het pakketje inmiddels terecht is. We gaan er nu vanuit dat in ieder geval deze kwestie goed wordt opgelost.

We betreuren het dat verschillende forumleden hier, en op diverse andere fora, meteen berichten hebben geplaatst over fraude. Waarschijnlijk moeten zij deze woorden terugnemen.

Hierbij willen we gezegd hebben dat wij ons niet verantwoordelijk voelen voor deals tussen forumleden. Aangezien het hier een lid van de staf was, werden we er in betrokken en gedwongen tot onderzoek. Hier maken we geen gewoonte van.

Echte fraude, zoals het aanbieden van nepartikelen en het beduvelen van anderen mag natuurlijk altijd gemeld worden.

Namens de staf, Proos
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gesloten