Boven de wet.

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten
Gebruikersavatar
jeroen1944
Lid
Berichten: 991
Lid geworden op: 20 aug 2004, 22:03

Boven de wet.

Bericht door jeroen1944 »

Aangezien sommige leden een discussie opgang proberen te brengen wordt het vaak geweigerd. Persoonlijk denk ik ook dat de staff zich verheven voelt boven anderen en boven de wet. :lol:
Of de grond nou juist is of niet, wij willen het hier niet hebben en daarmee basta.

Zie dit maar als een aanwijzing van het Moderator- en Administratorteam.

Daarover staat in de forumregels het één en ander vermeld. Iedereen die hier post wordt geacht deze regels doorgelezen te hebben en ermee akkoord te zijn gegaan.

En zoals Willem ter Haar al terecht opmerkte: dit is geen discussie topic en het gaat dus op slot. Als je hier verder over wilt discussiëren mag je natuurlijk een discussie starten in #Discussiëren.

Het verbod zal niet worden herzien.
Gaat hier dus om Mein Kampf. Hoezo géén dictatuur?! :?
Gaarne wat reacties, voor het topic toch weer gesloten wordt, en dan bedoel ik niet mods of dergelijke.
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

Zo , eindelijk iemand die het plaatje snapt.
Gebruikersavatar
Polte
Lid
Berichten: 2171
Lid geworden op: 08 nov 2005, 16:53

Bericht door Polte »

- EDIT -
Laatst gewijzigd door Polte op 04 mar 2007, 01:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008
Berichten: 1531
Lid geworden op: 17 mar 2005, 21:11

Bericht door Auke »

Jullie zijn er wel altijd als de kippen bij als er kritiek wordt geuit richting de Forum Staff...
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Re: Boven de wet.

Bericht door okke »

Jeroen1944, als ik het goed begrijp heb jij of iemand anders een topic geopend over Mein Kampf en dat topic is gesloten door iemand van de staf. En jij wil je in dit topic daarover beklagen en vindt dat de staf zich verheven voelt boven anderen en boven de wet hierdoor. En je wil graag reacties van andere leden hierop

Klopt dit? Als wat ik hierboven schreef niet precies is wat je bedoelde, zou je er dan een correctie of aanvulling op willen schrijven?
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Gebruikersavatar
jeroen1944
Lid
Berichten: 991
Lid geworden op: 20 aug 2004, 22:03

Bericht door jeroen1944 »

Ik wil me nergens over beklagen en wil het ook netjes houden. Als jij dat denkt mij goed, ieder zijn mening. Maar soms mag dat niet hier :lol: schijnt het, of wordt heel erg de schijn gewekt. Maar goed to the point:
Dit vind ik een goed onderwerp om eens aan de staff te vragen waarom dit verboden wordt. Daarmee bedoel ik de verkoop van MK? Tja regels kun je wel zeggen, maar waar is die op gebaseerd? Op lucht?
:lol:
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

Dus als ik het goed begrijp bedoel je met je post te vragen op welke gronden de verkoop van Mein Kampf door de staf verboden wordt?
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Anders haal je even een koe van meer dan een jaar oud uit de sloot, om toch nog een poging te doen dit forum van dictatuur te beschuldigen..

http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?p=186 ... aar#186858
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Goh Jeroen.
Jij hebt je op dit forum geregistreerd op 20-08-2004 en in die tijd 1118 berichten geplaatst.
Het bericht dat jij aanhaalt is geplaatst op 1-2-2006 in een discussie die liep van 7-10-2005 tot en met 1-2-2006. Toch heb jij het toendertijd (je was al actief lid) niet nodig gevonden om ook maar met één bericht deel te nemen aan die discussie, terwijl je toch behoorlijk wat berichten hebt geplaatst.
En nu, meer dan een jaar later, ga je ineens oude koeien uit de sloot halen. Over stof tot complottheoriën gesproken...

Ik zal het nog één keer duidelijk zeggen: iets wat volgens de landelijke wetgeving mag hoeft niet per se overal te mogen.
Bijvoorbeeld: Er staat nergens in de wet dat het verboden is om binnenshuis te roken. Toch mag ik van gasten in mijn huis verlangen dat ze geen sigaret opsteken in mijn woning, ook al zou dit strikt juridisch gezien wel mogen. Zo is het ook met dit forum. Bepaalde dingen willen wij gewoon niet op het forum hebben en de verkoop van MK is daar een voorbeeld van. Daarover zijn bepalingen opgenomen in onze huisregels en iedereen die hier berichten plaatst is akkoord gegaan met die huisregels/gebruikersvoorwaarden.

Dus wij hebben er voor gekozen de verkoop van MK niet toe te staan. Als je het boek toch wilt kopen of verkopen moet je een ander forum zoeken waar het wel mag.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
mannerheim
Lid
Berichten: 910
Lid geworden op: 01 jan 2007, 14:54
Locatie: Limburg-Noord

Bericht door mannerheim »

Voor de verandering ben ik het een keer eens met de staff.
Mijn mening over het feit dat MK in Nederland niet verkocht mag worden doet er nu niet toe.
Maar ik vind wel dat als de staff niet wil hebben dat jij MK hier verkoopt, dat jij je gewoon te houden hebt aan hun regels.
Audemus Jura Nostra Defendere
I Wish I was in Dixie, Hooray! Hooray!
Oi maamme, Suomi, synnyinmaa!
Gebruikersavatar
Kleine Feldmaus
Lid
Berichten: 440
Lid geworden op: 06 mei 2006, 14:41
Locatie: Het land van Maas & Waal

Bericht door Kleine Feldmaus »

Op dit forum mag het gewoon niet, klaar.
Wil je toch een MK ergens kopen of verkopen dan zijn er genoeg andere mogelijkheden over om eraan te komen of ervanaf te komen.
Wat een moeilijkdoenerij toch weer zeg.

En over dictatuur? :roll:
Regels zijn nodig om een en ander in het gareel te houden hier...en de sfeer voor iedereen goed te houden.
Dat blijkt telkens maar weer, dus, accepteer dat met het lidmaatschap op dit forum of anders begin je je eigen forum maar.
Admins en mods zijn ook maar mensen ;-)
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated." - Mahatma Gandhi
Gebruikersavatar
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008
Berichten: 1531
Lid geworden op: 17 mar 2005, 21:11

Bericht door Auke »

Precies. Jullie moeten eens in het woordenboek opzoeken wat 'dictatuur' betekent. Het lijkt mij heel normaal dat een forum staff regeltjes opstelt. Dat doet de Nederlandse overheid toch ook? Maar is Nederland een dictatuur?
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Gebruikersavatar
jeroen1944
Lid
Berichten: 991
Lid geworden op: 20 aug 2004, 22:03

Bericht door jeroen1944 »

Sjoerd schreef:Goh Jeroen.
Jij hebt je op dit forum geregistreerd op 20-08-2004 en in die tijd 1118 berichten geplaatst.
Het bericht dat jij aanhaalt is geplaatst op 1-2-2006 in een discussie die liep van 7-10-2005 tot en met 1-2-2006. Toch heb jij het toendertijd (je was al actief lid) niet nodig gevonden om ook maar met één bericht deel te nemen aan die discussie, terwijl je toch behoorlijk wat berichten hebt geplaatst.
En nu, meer dan een jaar later, ga je ineens oude koeien uit de sloot halen. Over stof tot complottheoriën gesproken...

Ik zal het nog één keer duidelijk zeggen: iets wat volgens de landelijke wetgeving mag hoeft niet per se overal te mogen.
Bijvoorbeeld: Er staat nergens in de wet dat het verboden is om binnenshuis te roken. Toch mag ik van gasten in mijn huis verlangen dat ze geen sigaret opsteken in mijn woning, ook al zou dit strikt juridisch gezien wel mogen. Zo is het ook met dit forum. Bepaalde dingen willen wij gewoon niet op het forum hebben en de verkoop van MK is daar een voorbeeld van. Daarover zijn bepalingen opgenomen in onze huisregels en iedereen die hier berichten plaatst is akkoord gegaan met die huisregels/gebruikersvoorwaarden.

Dus wij hebben er voor gekozen de verkoop van MK niet toe te staan. Als je het boek toch wilt kopen of verkopen moet je een ander forum zoeken waar het wel mag.
Mooie uitleg, maar ik hoef van jou niet de les gelezen te krijgen over wanneer, en in welk tijdsbestek ik een discussie voer. Al ben ik 1 jaar weggeweest, dat is toch niet jou probleem. :lol:

Tjonge wat wordt ik aangevallen door 3 mods en een exmod.....Net wat ik verwacht had. :W
Gebruikersavatar
jeroen1944
Lid
Berichten: 991
Lid geworden op: 20 aug 2004, 22:03

Bericht door jeroen1944 »

Maar goed, je mag het topic nu sluiten, ik zal mn mond houden en niets meer posten.
De groeten........ :W
Gesloten