Opdelen marktplaats

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Opdelen marktplaats

Bericht door Skylighter »

Wat mij de laatste tijd opvalt is dat er steeds meer topics geopend worden in het marktplaats gedeelte, waardoor de andere advertenties snel verdwijnen. Daarom lijkt het mij makkelijk (en voorkom je dat advertenties snel omhoog "gebumpt" worden) om het marktplaats gedeelte op de delen in Geallieerd, Duits en wellicht nog een overige categorie.
Hoe denkt de rest van het forum erover?
Gebruikersavatar
Jurrie
Moderator
Moderator
Berichten: 1947
Lid geworden op: 05 jan 2004, 23:09

Bericht door Jurrie »

Ik heb er zelf geen problemen mee hoe het nu is, maar ik heb er ook geen problemen mee als er bijv: een categorie "Marktplaats" wordt aangemaakt met 3 fora erin die je noemt.

Sommige forums gebruiken ook van die "subfora dingen", dat liever niet want dat vind ik persoonlijk gruwelijk vervelend..

Greetz,

Jurrie
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Volgens mij is dat nog niet mogelijk met PHPBB2 om in een subfora een subfora te maken, daarvoor zal er sowiso gewacht moeten worden op de officiele release van PHPBB3
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Haplo
Lid
Berichten: 3616
Lid geworden op: 03 okt 2005, 17:39
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Haplo »

Als je zonodig wilt opdelen moet je een te koop en een gevraagt topic aanmaken.
Dit word dan gelijk een stuk duidelijker.
Dit is al eens eerder voorgesteld maar men vond het toen niet nodig.
Ik ben zelf van mening dat wanneer je dit doet het al een stuk beter word.
Mvg/Best regards, Sipke
Gebruikersavatar
Jurrie
Moderator
Moderator
Berichten: 1947
Lid geworden op: 05 jan 2004, 23:09

Bericht door Jurrie »

sobel schreef:Volgens mij is dat nog niet mogelijk met PHPBB2 om in een subfora een subfora te maken, daarvoor zal er sowiso gewacht moeten worden op de officiele release van PHPBB3
Jawel, althans, dit is wat ik bedoel:

http://forum.modelbrouwers.nl/phpBB2/

(zie bijvoorbeeld bij "vliegtuigen" de subfora "groepsprojecten" en "civiel")

Greetz,

Jurrie
Gebruikersavatar
Sgt. Gallée
Lid
Berichten: 376
Lid geworden op: 29 apr 2006, 21:43

Bericht door Sgt. Gallée »

Zoals je ziet op http://www.tommy-talk.com een Aangeboden en een Gezocht deel. Dat vind ik erg overzichtelijk.

//Bjørn
Gezocht: Patches 104th Infantry Division 'Timberwolf' en US Uniformen (Ike jackets, M-1943 en Sercive Officer Dress)
Gebruikersavatar
arneken
Lid
Berichten: 769
Lid geworden op: 02 mar 2007, 20:28
Locatie: wevelgem
Contacteer:

Bericht door arneken »

ik persoonlijk vind dat de marktplaats wel een opsplitsing kan gebruiken. zoals gezegd in een te koop deel, een gezocht deel en ev. een 'ruilen' deel.
it's not how many you write but what you write in the books of history
Gebruikersavatar
Auke J.
Lid
Berichten: 524
Lid geworden op: 21 feb 2006, 19:51
Locatie: Alkmaar

Bericht door Auke J. »

Ik ook, het opsplitsten laat de advertenties beter tot hun recht komen en maakt het duidelijker, ik denk dat het een grote verbetering zou zijn wanneer je het marktplaats forum opsplitst in te koop en gevraagd.
Blessent mon coeur d’une langueur monotone.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Het opsplitsen van Marktplaast is een serieuse optie. Ik zal ervoor zorgen dat het even met de rest van de staf besproken wordt. Over enkele dagen laten we weten wat het geworden is... ;)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
jeffie
Lid
Berichten: 426
Lid geworden op: 02 jun 2005, 14:44
Locatie: 0031 - 010

Bericht door jeffie »

Vind aangeboden en gezocht wel een goede oplossing. Benieuwd naar wat er komen zal.
Gebruikersavatar
viny
Lid
Berichten: 1730
Lid geworden op: 05 sep 2006, 16:55

Bericht door viny »

Evt. As-mogend heden, geallieerd.
'War is delightful for those who have not experienced it'
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Je bedoelt voor AS- mogendheden en Geallieerd ook apart een gezocht en tekoop topic? vind ik geen goed plan, ik zie er geen grote toegevoegde waarde in.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Opsplitsen in verkoop 16+ en jonger dan 16 jaar, want ik word simpel van al die mannetjes die je platgooien met vragen e.d. en uiteindelijk vallen over een simpele €1,50 verzendkosten!
Gebruikersavatar
viny
Lid
Berichten: 1730
Lid geworden op: 05 sep 2006, 16:55

Bericht door viny »

Skylighter schreef:Opsplitsen in verkoop 16+ en jonger dan 16 jaar, want ik word simpel van al die mannetjes die je platgooien met vragen e.d. en uiteindelijk vallen over een simpele €1,50 verzendkosten!
Groot gelijk!
'War is delightful for those who have not experienced it'
jeffie
Lid
Berichten: 426
Lid geworden op: 02 jun 2005, 14:44
Locatie: 0031 - 010

Bericht door jeffie »

Denk niet dat, dat ALTIJD aan de leeftijd ligt. En een leeftijdsgrens schiet je niets mee op. Dan liegen ze er gewoon over. Dus dat zal je altijd blijven houden.

Weet dat Dodo gezegd heeft dat er nieuws komt over enkele dagen. Maar wil het toch vragen. Zijn er misschien al ideeën vanuit de crew voor een nieuw indeling of het oude behouden?
Gesloten