Markeren als gelezen

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten
Gebruikersavatar
Mauserwerke
Lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 05 dec 2006, 21:27

Markeren als gelezen

Bericht door Mauserwerke »

Ik heb al enkele dagen problemen met het knopje "alle fora markeren als gelezen" (oid).
Het werk niet echt en de onderwerpen blijven zich opstapelen zodat alles er nu nieuw uitziet. Niet echt overzichtelijk dus.
Ligt dit aan mijn pc of is er iets mis met de software van het forum?

Als iemand de oplossing weet.... graag.

Bvd
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Je kan proberen eerst even je cookies te verwijderen, mischien helpt dat :)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Mauserwerke
Lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 05 dec 2006, 21:27

Bericht door Mauserwerke »

sobel schreef:Je kan proberen eerst even je cookies te verwijderen, mischien helpt dat :)
Been there, done that
Gebruikersavatar
rutger
Lid
Berichten: 1081
Lid geworden op: 25 apr 2006, 18:43

Bericht door rutger »

Probeer dan eens je tijdelijke internetbestanden te verwijderen (ik heb het hier niet over de cookies)

Afbeelding
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
Gebruikersavatar
Mauserwerke
Lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 05 dec 2006, 21:27

Bericht door Mauserwerke »

rutger schreef:Probeer dan eens je tijdelijke internetbestanden te verwijderen (ik heb het hier niet over de cookies)

Afbeelding
Ik doe dat meestal tegelijk. Bij extra, dan internet opties en dan heel die meuk verwijderen.
Nee deze dingen wist ik allemaal wel. Denk dat het probleem dus ergens anders ligt aangezien het niet reageert. Maar omdat jullie het niet hebben lijkt het me sowieso niet aan de forum server te liggen.
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Ik heb het met mijn berichten als ik ze geplaats heb en ze nog een keer lees en ik ga daarna naar het hoofdscherm dan is mijn bericht weer ongelezen. Ook ik schoon regelmatig mijn koekjes en verwijder bestanden..
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

@Mauserwerke - als het iets van de laatste dagen is kun je controleren of je onlangs iets van beveligingssoftware hebt geïnstalleerd. Waarschijnlijk is het een probleem met cookies, die bijvoorbeeld niet weggeschreven mogen worden. Enige dat er aan de server is aangepast is de PHP-versie (de parser zelf), dat is gisteren (dinsdag) gedaan.

@Charly1975 - dat kan er mee te maken hebben dat je de pagina niet van de server hebt geladen (waar hij gelezen is) maar uit de tijdelijke internetbestanden, bijvoorbeeld door in je browser op "back" te klikken. Als je via kliks van het forum naar de hoofdpagina gaat heb je meer kans op dat het gelezen is. Of druk eens op CTRL + F5 om de pagina te herladen.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Mauserwerke
Lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 05 dec 2006, 21:27

Bericht door Mauserwerke »

Ik heb mn heel systeem even gechecked en gereboot en alles doet 't weer. :cheer:
Het zal dan toch aan mijn nieuwe Norton hebben gelegen denk ik.
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Proos schreef:@Charly1975 - dat kan er mee te maken hebben dat je de pagina niet van de server hebt geladen (waar hij gelezen is) maar uit de tijdelijke internetbestanden, bijvoorbeeld door in je browser op "back" te klikken. Als je via kliks van het forum naar de hoofdpagina gaat heb je meer kans op dat het gelezen is. Of druk eens op CTRL + F5 om de pagina te herladen.
Alles op dit forum doe ik middels de knoppen op dit forum, ik gebruik hier zelden de knop 'terug naar....'

Het is geen groot probleem overigens hoor...ik stoor me er verder niet aan. Aangezien Mauserwerke de melding deed dacht ik dat het wel handig zou zijn als ik het ook even meldde.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Mauserwerke
Lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 05 dec 2006, 21:27

Bericht door Mauserwerke »

Ik had trouwens na het rebooten nog steeds een probleem buiten mijn norton en het was pas opgelost nadat ik erachter was gekomen dat mijn "Batterij" in mn pc leeg was.
Ook de eerste keer dat ik een batterij in een pc heb moeten vervangen. De instellingen worden nu weer gewoon bewaard. Toch iets met de cookies.
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Dat verklaart een hoop die batterij. Je computer hield de tijd en datum door de te zwakke batterij niet meer vast, waardoor alle cookies -waaronder die van het forum- verlopen waren en steeds werden gereset. Fijn dat je het opgelost hebt!

topic gesloten :)
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gesloten