poll,discussie/praatforum

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.

discussie/praatforum moet weder keren.

ja.
34
55%
nee.
28
45%
 
Totaal aantal stemmen: 62

Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Bericht door Jasper J »

Ik ben voor het sluiten heb me zelf ook vaak in gesprekken gemengd,maar deze hadden eigenlijk geen relatie met wo2.
De sfeer was ook al niet zo goed in dit onderdeel.
Dit forum is toch wo2 gericht het beste is dat we ons daarbij houden.


mvg
Aude Audenda
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Bericht door Jasper J »

mannerheim schreef:Zoals ik al in het andere topic heb aangegeven ben ik tegen het sluiten van het discussieforum.
Argumenten ga ik nu niet allemaal overtypen, dan kijkt men maar in het andere topic.

Maar nou even aan THOR:

Waarschijnlijk zul je al gemerkt hebben dat ik het roerend met je eens ben en dat ik het dus begrijp dat je boos bent en hier een topic over opent.
Je hebt je punt gemaakt.
Het mocht niet baten.
Hoe jammer ik het ook vind, het is een besluit van de staff, leg je erbij neer.
Een poll helpt toch niet.
Dat dit forum nog steeds niet groot en belangrijk is, hebben ze aan zichzelf te danken. Dat ze niet naar hun leden luisteren is hun keuze.

De staff heeft een besluit gemaakt, leg je er nou bij neer en steek geen energie in een verloren zaak.

The only way to practice democracy, is to practice democracy

Hu Shih
\


Nou vind die bewringen nogal vreemd .
Dit forum is een mooi forum wat is belangrijk en wat is groot voor jouw?
Volgens mij is dit het grootste nl talige wo2 forum met veel mensen met veel verstand van wo2.
Je doet net of je het hier niet naar je zin hebt ,als je de regels hier niet kunt verdragen moet je gaan vind ik.
Het discussie forum was leuk maar ik betrapte mezelf er oook op soms te ver te gaan net zo als anderen op dit forum.
De sfeer was vaak zeer slecht er kwamen bans enz uit,dat hebben we niet nodig op dit forum.
Jij zegt er word niet geluistert naar de leden als er aan iedere wens van een lid tegemoet gekomen word kan je het forum wel opdoeken.

mvg
Aude Audenda
Gebruikersavatar
mannerheim
Lid
Berichten: 910
Lid geworden op: 01 jan 2007, 14:54
Locatie: Limburg-Noord

Bericht door mannerheim »

Wat een onzin! Ik heb het hier naar mijn zin.
Als jij je nou eens niet alleen zou lezen wat je zou willen lezen, dan zou je zien dat ik het verder ook wil laten rusten.

Wat ik nou voor de laatste keer duidelijk wil maken: dit forum bestaat uit leden, leeft dankzij leden.
Immers: wat is een land zonder volk?
Dus kan daar best naar geluisterd worden.
De tegenargumenten heb ik gelezen en vind ik wel redelijk.
Dus wat ik tegen THOR zei: Laat het rusten.
Audemus Jura Nostra Defendere
I Wish I was in Dixie, Hooray! Hooray!
Oi maamme, Suomi, synnyinmaa!
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Bericht door Jasper J »

Idd dit forum bestaat uit leden volgens mij is het zo dat 51% het forum terug wil en 48% niet ,dat is bijn 50-50.
Het is dus niet zo makkelijke besling voor de staf,ik snap dus daarom juist dat dit forum er niet meer is.Laat het maar rusten jah.......


mvg
Aude Audenda
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Kleine Feldmaus schreef:Toch jammer dat door een paar mensen die dan "niet kunnen discussieren" een forum onderdeel gesloten wordt.
Nee het gaat niet over wo2 (net als een aantal andere forumonderdelen daar niet over gaan) maar wel over de daarna ontstane maatschappij waarin wij nu leven, met al haar vrijheden en strubbelingen.


Ik heb voor ja gekozen omdat ik er altijd graag in las en af en toe ook eens wat zei.
Ik heb altijd interesse in meningen van anderen, waarom mensen iets vinden, ook al is het niet mijn mening.


Ik lig er verder niet wakker van hoor, de staf zal het wel regelen, het is hun forum.
.. Hier ben ik het dus volledig mee eens ...
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
THOR
Lid
Berichten: 469
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:57
Locatie: ARNHEM

Bericht door THOR »

Met de laatste regel dvaupell :?:
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal méér dan lijf en goed verliezen;
dan dooft het licht...
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

THOR schreef:Met de laatste regel dvaupell :?:
Hij zegt "volledig", daar valt dus ook de laatste regel onder.

Begrijpend lezen heet dat Thor.
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Zhukov schreef:
THOR schreef:Met de laatste regel dvaupell :?:
Hij zegt "volledig", daar valt dus ook de laatste regel onder.

Begrijpend lezen heet dat Thor.
... Dat klopt inderdaad. Als ik zou stemmen, dan zou ik ook hetzelfde stemmen als onze Feldmaus, maar ik heb dus niet gestemd.
De beslissing binnen de staff is dan ook zeker niet afhankelijk van de uitslag van de Poll (die overigens ook al 50/50 is), maar uiteraard wordt de mening van de forumdeelnemers wel meegewogen.
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Kleine Feldmaus schreef:Toch jammer dat door een paar mensen die dan "niet kunnen discussieren" een forum onderdeel gesloten wordt.
Nee het gaat niet over wo2 (net als een aantal andere forumonderdelen daar niet over gaan) maar wel over de daarna ontstane maatschappij waarin wij nu leven, met al haar vrijheden en strubbelingen.


Ik heb voor ja gekozen omdat ik er altijd graag in las en af en toe ook eens wat zei.
Ik heb altijd interesse in meningen van anderen, waarom mensen iets vinden, ook al is het niet mijn mening.


Ik lig er verder niet wakker van hoor, de staf zal het wel regelen, het is hun forum.
Ik ben het voor het grootste gedeelte met KF eens. Ik heb echter niet gestemd omdat ik van mening ben dat deze poll een beetje mosterd na de maaltijd is. De staff had inmiddels besloten om het onderdeel te sluiten.
Ik ben het niet eens met de laatste deel van KF's betoog: de staf zal het wel regelen, het is hun forum.

Het is de vraag of het HUN forum wel is...zij onderhouden het forum. Het forum opzich bestaat dankzij de leden van het forum de leden zorgen voor de vulling en bepalen wat er komt. De staff zorgt ervoor dat alles in goede banen blijft lopen. Het is dus 'ons forum' maar 'hun' verantwoordelijkheid om alles goed te laten verlopen m.i.
(overigens is het niet mijn bedoeling om over dit laatste een discussie te starten)
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
THOR
Lid
Berichten: 469
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:57
Locatie: ARNHEM

Bericht door THOR »

Charly1975 berichte:
Het is de vraag of het HUN forum wel is...zij onderhouden het forum. Het forum opzich bestaat dankzij de leden van het forum de leden zorgen voor de vulling en bepalen wat er komt. De staff zorgt ervoor dat alles in goede banen blijft lopen. Het is dus 'ons forum' maar 'hun' verantwoordelijkheid om alles goed te laten verlopen m.i.

Leuk!
Zo kun je het ook bekijken,ben beniewd of er meer leden met zo`n fris idee rondlopen. :)
Maar als de staff anders beslist,moeten we dan de macht over nemen?
:evil:
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal méér dan lijf en goed verliezen;
dan dooft het licht...
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

THOR schreef:
Charly1975 schreef:Het is de vraag of het HUN forum wel is...zij onderhouden het forum. Het forum opzich bestaat dankzij de leden van het forum de leden zorgen voor de vulling en bepalen wat er komt. De staff zorgt ervoor dat alles in goede banen blijft lopen. Het is dus 'ons forum' maar 'hun' verantwoordelijkheid om alles goed te laten verlopen m.i.
Leuk!
Zo kun je het ook bekijken,ben beniewd of er meer leden met zo`n fris idee rondlopen.
Maar als de staff anders beslist,moeten we dan de macht over nemen?
Áls de staf anders beslist dan de leden willen (met de nadruk op 'als') dan neemt de staf niet goed zijn verantwoordelijkheid om alles goed te laten verlopen.
Als enkele leden denken de macht over te moeten nemen, omdat de staf niet wil handelen naar de mening van die leden (terwijl die mening niet gesteund worden door alle leden), dan moet de staf zijn verantwoordelijkheid nemen om alles goed te laten verlopen en die leden tot de orde roepen.
Gelukkig gaan de zaken op dit forum meestal in goede dialoog en openheid.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Gebruikersavatar
willysproject
Lid
Berichten: 716
Lid geworden op: 24 feb 2005, 23:20

Bericht door willysproject »

Mannen,... wat een commotie. Er komt gewoon geen eind aan.. :?

Ik sta versteld hoe enkelen hier de gang van zaken proberen te manipuleren, door reeds doorgehakte knopen en beslissingen telkens maar in twijfel te trekken; net zoals kleine kinderen die hun zin niet krijgen. (Misschien heeft dit ook wel met jullie leeftijd te maken en kunnen jullie gewoon niet overweg met enig gezag.)

Als een discussieforumonderdeel echt een must is voor een forum over WO2, dan denk ik dat jullie de bedoeling van een WO2 forum niet echt vatten.
Me dunkt wordt het tijd dat hier enkele topics op slot gaan en dat sommigen in de prijzen vallen voor een contestatie-ban.
THOR
Lid
Berichten: 469
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:57
Locatie: ARNHEM

Bericht door THOR »

Okke berichte:
Als enkele leden denken de macht over te moeten nemen, omdat de staf niet wil handelen naar de mening van die leden (terwijl die mening niet gesteund worden door alle leden), dan moet de staf zijn verantwoordelijkheid nemen om alles goed te laten verlopen en die leden tot de orde roepen.

Moest wel ff keihard lachen toen ik bovenstaande las.
Tjonge,de macht hier over nemen :wink:
Ik denk dat er maar weinig zijn die als mod hier aan de slag zouden willen.
Veel te veel werk.
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal méér dan lijf en goed verliezen;
dan dooft het licht...
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Je mag gerust lachen, maar je stelt het zelf voor. Sarcastisch weliswaar, maar het lijkt me dat je de post van Okke ook zo op mag vatten.

Overigens de hoeveelheid werk valt wel mee hoor. Door heel veel forumleden hebben we ook erg veel plezier op dit forum.

Met elke maatregel die je als leidinggevende neemt, tref je mensen die het er niet mee eens zijn. Als je zelf ooit beslissingen moet nemen, zal je dit wel merken. Ik kan alleen melden dat hier goed over is nagedacht, en wij onze beslissing onderbouwd hebben. Meer kunnen we niet doen, dus dan laten we het hierbij.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

THOR schreef:Charly1975 berichte:
Het is de vraag of het HUN forum wel is...zij onderhouden het forum. Het forum opzich bestaat dankzij de leden van het forum de leden zorgen voor de vulling en bepalen wat er komt. De staff zorgt ervoor dat alles in goede banen blijft lopen. Het is dus 'ons forum' maar 'hun' verantwoordelijkheid om alles goed te laten verlopen m.i.

Leuk!
Zo kun je het ook bekijken,ben beniewd of er meer leden met zo`n fris idee rondlopen. :)
Maar als de staff anders beslist,moeten we dan de macht over nemen?
:evil:
Dat is niet wat ik met het bovenstaande bedoelde. Het is wel 'ons' forum maar 'zij' onderhouden het....zij zorgen ervoor dat alles in goede banen verloopt, dat is hun taak. Een taak die ze volgens mij naar behoren uitvoeren. Ik snap wel dat je met de zin 'de macht over nemen' een grapje maakt.
Zoals door enkele leden wordt aangegeven zullen er meer onderdelen van het forum moeten sluiten wil de staff het alleen een WOII forum laten zijn. (overigens heb ik dat nergens kunnen lezen bij de staff) Zoals het onderdeel over overige tijdvakken en WOI en uiteraard de Babbelbox. Volgens sommigen zal het sluiten van deze onderdelen waarschijnlijk wel bijdragen aan het nut van dit forum (nl. WOII) volgens anderen weer niet. Het is dan aan de staff om hierover te beslissen.

Om (bijna) met de woorden van Martijn af te sluiten:
Meer kunnen ze niet doen, dus dan laten we het hierbij.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Plaats reactie