link actieve topics?

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten
Gebruikersavatar
arneken
Lid
Berichten: 769
Lid geworden op: 02 mar 2007, 20:28
Locatie: wevelgem
Contacteer:

link actieve topics?

Bericht door arneken »

misschien een handig voorstel. ik weet niet in hoeverre dit haalbaar is op dit forum maar een link naar een venster waarop alle actieve topics m.a.w topics die onlangs geplaatst zijn of waarop geantwoord wordt in een lijstje komen te staan. die lijkt me handiger omdat men dan een duidelijker beeld zal krijgen van nieuwe topics en topics waarop onlangs werd geantwoord. (verkort de zoektijd in aparte subfora)

het is iets die ik op andere fora regelmatig gebruik en dat ik in het bijzonder wel handig vindt om te gebruiken.

mijn vraag is dan ook aan jullie forumleden gericht. wat vindt u hiervan?

salut arne(ken)
it's not how many you write but what you write in the books of history
Gebruikersavatar
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008
Berichten: 1531
Lid geworden op: 17 mar 2005, 21:11

Bericht door Auke »

Zoiets hebben we min of meer al. Rechtbovenaan op de indexpagina zie je de link 'Bekijk ongelezen berichten'. Als je hierop klikt zie je alle nieuwe berichten sinds je laatste bezoek.
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Gebruikersavatar
arneken
Lid
Berichten: 769
Lid geworden op: 02 mar 2007, 20:28
Locatie: wevelgem
Contacteer:

Bericht door arneken »

:oops: beter even rondkijken voor ik iets post.
it's not how many you write but what you write in the books of history
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Ik denk dat de vraag zo voldoende is beantwoord :) oftewel ik doe er maar een slotje op.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gesloten