Eabe80

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten
dvaupell
Lid
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Wat een afschuwelijk bericht.
Heel veel sterkte gewenst.
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Joe_Liebgott
Lid
Contacteer:

Bericht door Joe_Liebgott »

gecondoleerd
wittmann
Lid

Bericht door wittmann »

Mijn innige deelneming.

sterkte in deze moeilijke periode.

Rudolf
LDO
Lid
Ontvangen: 2 keer

Bericht door LDO »

Ook van deze kant oprechte deelneming en veel sterkte toegewenst.
pvt Herrie
Lid

Bericht door pvt Herrie »

Gecondoleerd en sterkte voor de nabestaande..
wukko
Lid

Bericht door wukko »

<Moderatie (Proos): in dit bericht verschillende namen en adressen geanonimiseerd op verzoek van de betrokkene en/of uit privacyoverwegingen (datum 25-12-2012)>

Geruime tijd geleden konden wij lezen dat ons geliefd mede forum lid *** plotseling tragisch aan zijn eind was gekomen......

In de week voor zijn "overlijden" had ik bij hem iets besteld. Daar ik mijn bestelling na enige dagen nog niet ontvangen had stuurde ik via dit forum een pb. Als antwoord kreeg ik te horen dat dit kwam door vakantieperikelen! Hierna hoorde ik niets meer totdat het bericht verscheen dat hij om het leven gekomen was. Ik was toen nog zo beleefd om een mail te versturen met mijn condoleances en excuses.
Daar ik echter altijd op mijn gevoel af ga zei iets in mij dat dit bericht niet klopte. Op deze dag namelijk( 4 augustus) zou normaal de begrafenis plaatsvinden(3 dagen na overlijden). Zodoende kon ik mij moeilijk voorstellen dat zijn jonge weduwe eraan zou denken om op die dag op dit forum een bericht te plaatsen.(meestal staat je hoofd dan naar andere dingen) Het onderwerp liet mij niet los en zodoende ben ik blijven wroeten op internet.(sites van politie Friesland, ongelukken, kranten, overlijdenberichten Friesland enz enz). Op een gegeven moment kwam ik uit op de site van ***'s woonplaats.(http://www.*** .nl). In het gastenboek zag ik een bericht van zijn" weduwe", gedateerd 25-9-2007. Hierin schreef ze dat ze al 6 jaar met plezier woonden in *** .Naam *** en E...
Woonplaats ***
Land Nederland
Geslacht Vrouw
E-mail [Edit Sjoerd] Geen persoonlijke gegevens van derden via dit forum.[/edit]
Homepage hilde.mysites.nl
Datum 25-09-2007 om 14:02:03

Hallo. Wy wenje no sa'n 6 jier yn Easterein en wy hawwe it tige nei us sin hjirre. In prachtig plak hjer. Groetnis fan *** , *** en *** .

Vreemd om de groeten te doen namens iemand die al bijna 2 maanden dood is............

Hierna schakelde ik een advocaat in die eea voor mij uitzocht. En wat bleek.............. Volgens de officiele Gemeentelijke documenten(gedateerd 19-11-2007) stond onze eabe niet als overleden in hun registers!!!!! (iets wat na 1 week wettelijk verplicht is) Vrijdag j.l. (23-11-2007)stuurde deze advocaat een aangetekende brief naar eabe met de opdracht alsnog het gekochte product te leveren.Zo niet dan zouden er verdere stappen ondernomen worden waarvan hij voor alle kosten zou opdraaien! Vandaag kreeg ik tot mijn verbazing al mijn bestelling binnen. Toen ik op de poststempel keek zag ik dat deze op 24-11-2007 afgestempeld was. Ik neem dus aan dat onze wederopstandeling dezelfde dag als dat hij de brief heeft gekregen, het product meteen verstuurd heeft. Dit zonder enige tegenreactie of vraag van zijn "weduwe", of een begeleidend schrijven..........Leuk is ook om te vermelden dat het pakket zonder afzender verstuurd is, net alsof ik dagelijks zoiets bestel bij iemand en terwijl ze moeten weten dat ik hun adres via briefwisseling met mijn advocaat al in huis had.

Kortom, hebben wij hier te maken met een oplichter van het laagste soort, of is er dan toch nog leven na de dood......???

Groetjes Alex.
Sbas
Lid

Bericht door Sbas »

WAT DE VUK :?
rood
Moderator
Moderator

Bericht door rood »

Als dit waar is... :o
Sbas
Lid

Bericht door Sbas »

Nou wat dan?
rood
Moderator
Moderator

Bericht door rood »

[Edit Sjoerd] Geen schuttingtaal. We houden het hier wel netjes.[/quote]
Panzer Grenadier
Lid

Bericht door Panzer Grenadier »

Nou wat dan?
[Edit Sjoerd] Geen schuttingtaal. We houden het hier wel netjes. [/quote]
Edgar
Lid

Bericht door Edgar »

_/-\o-
Erik S.
Lid

Bericht door Erik S. »

:+
Telemark
Lid
Contacteer:

Bericht door Telemark »

:shock: :shock: schokkend. :shock: :shock:
pionier
Lid

Bericht door pionier »

Te schandalig voor woorden.

Leuk 6 pagina's vol steun aan een 'dode' OPLICHTER!
Gesloten