Hoofdlettergebruik

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
mannerheim
Lid
Berichten: 910
Lid geworden op: 01 jan 2007, 14:54
Locatie: Limburg-Noord

Hoofdlettergebruik

Bericht door mannerheim »

Beste mensen,

Een van de dingen die ik fijn vind aan dit forum is dat het duidelijk en overzichtelijk is. En dus niet schreeuwerig. Er staat in de forumregels dat zinnen volledig in hoofdletters niet op prijs gesteld worden. Waarom zijn dan veel topictitels nog steeds volledig in hoofdletters gescreven? Het stoort en is ontzettend schreeuwerig. En volgens mij werkt het avarechts, mensen die zulke titels op topics zetten willen graag dat het desbetreffende topic veel bekeken wordt. Bij het zien van een 'Caps-Lock Titel' wordt ik al ontmoedigd om het artikel te lezen.

Dus voortaan even geen Caps Lock indrukken voor het typen van de titel.

Dank je. :wink:
Audemus Jura Nostra Defendere
I Wish I was in Dixie, Hooray! Hooray!
Oi maamme, Suomi, synnyinmaa!
Gebruikersavatar
Ajacied8989
Lid
Berichten: 577
Lid geworden op: 02 jun 2006, 20:09
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Bericht door Ajacied8989 »

De een gebruikt alleen maar hoofdletters en de ander gebruikt er helemaal geen, wat net zo storend is. :wink:
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
Gebruikersavatar
mannerheim
Lid
Berichten: 910
Lid geworden op: 01 jan 2007, 14:54
Locatie: Limburg-Noord

Bericht door mannerheim »

Precies. Dat is dus even storend. Maar in dit onderwerp doel ik vooral even op de titels.
Audemus Jura Nostra Defendere
I Wish I was in Dixie, Hooray! Hooray!
Oi maamme, Suomi, synnyinmaa!
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

geen hoofdletters gebruiken in een zin is slordig.
MAAR LANG NIET ZO STOREND ALS HET SCHREEUWERIGE GEBRUIK VAN ALLEEN MAAR HOOFDLETTERS.
dan heb ik persoonlijk toch te voorkeur dat iemand zijn caps-lock uit laat staan.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Plaats reactie