Image Shack veel gebruikt maar...

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
ww2passion
Lid
Berichten: 113
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:39

Image Shack veel gebruikt maar...

Bericht door ww2passion »

Hey jongens, jullie gebruiken hier overvloedig Image Shack om jullie foto's te hosten, maar dat geeft tamelijk wat gedoe met dingen die je nadien weer moet wegklikken. Hebben jullie al gehoord van Photobucket ? Ik ben overgeschakeld en het bevalt mij iig prima ! Maar een tip hoor jongens, als jullie liever Image Shacken no prob. Guy
Rednas
Lid
Berichten: 1147
Lid geworden op: 17 jul 2006, 16:39

Bericht door Rednas »

Ben ik het helemaal mee eens, het is alleen maar gekloot met pop-ups e.d. Wat ook goed werkt als je maar 1 foto moet uploaden is tinypic.com Maar voor meerdere foto's is photobucket erg handig (kan je het ook makkelijk later kijken).
Gebruikersavatar
PPL
Lid
Berichten: 1889
Lid geworden op: 24 okt 2002, 17:21
Locatie: Amsterdam

Bericht door PPL »

Persoonlijk gebruik ik parkyourpic.
Is tevens te gebruiken op andere sites, die door imageshack of photobucket nog wel eens blacklisted willen zijn.

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Ik ga ook voor photobucket, ik heb er al 213 pics op staan en ze doen het nog allemaal, ik heb dat account al bijna 2 jaar!
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Haplo
Lid
Berichten: 3616
Lid geworden op: 03 okt 2005, 17:39
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Haplo »

Het mooie van Photobucket is, is dat je groepen/mappen kan aanmaken.
Ik kan mijn collectie wat ik toon op internet hiermee mooi wat rangschikken zodat ik dingen altijd makkelijk kan terug vinden.
Nog een groot voordeel is, is dat het vele malen sneller werkt als imageshack.
Mvg/Best regards, Sipke
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

En dat hij de foto's automatisch resized!
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Jurrie
Moderator
Moderator
Berichten: 1947
Lid geworden op: 05 jan 2004, 23:09

Re: Image Shack veel gebruikt maar...

Bericht door Jurrie »

ww2passion schreef:Hey jongens, jullie gebruiken hier overvloedig Image Shack om jullie foto's te hosten, maar dat geeft tamelijk wat gedoe met dingen die je nadien weer moet wegklikken. Hebben jullie al gehoord van Photobucket ? Ik ben overgeschakeld en het bevalt mij iig prima ! Maar een tip hoor jongens, als jullie liever Image Shacken no prob. Guy
Het enige nadeel is dat je geen thumbnails kan plaatsen waar vervolgens op geklikt kan worden. Dit is met name handig als je veel foto's wil plaatsen.

Ik plaats af en toe nog weleens veel foto's (en ik gebruik tegenwoordig ook Photobucket, dus dit is maar een klein commentaartje :)), en het nadeel is dan dat ik ze alle 100% full size moet plaatsen waardoor het laden wat lang(er) kan duren.

Greetz,

Jurrie
Gebruikersavatar
Haplo
Lid
Berichten: 3616
Lid geworden op: 03 okt 2005, 17:39
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Haplo »

Ehh Jurrie,

Met photo bucket kan je dus wel thumbnails plaatsen
Vink het plaatje aan die je wilt plaatsen en klik vervolgens op Generate HTML and IMG code.
Gebruik dan de link die staat bij IMG clickable thumbnails for message boards - recommended

Dat is de thumbnail link.
Mvg/Best regards, Sipke
Plaats reactie