Moderatorvertrek Dodo
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 14 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Moderatorvertrek Dodo
Helaas hebben we als moderator en redacteur van de nieuwsbrief afscheid moeten nemen van Dodo. Door de opleiding schiet het wat betreft beschikbare tijd tekort om vrijwilliger op het forum te zijn, op een gegeven moment moet je dan keuzes maken. Ook wat ons betreft is er maar één keuze mogelijk als je moet kiezen tussen studie en het forum. Heel veel dank voor alle energie en tijd die je als mod in het forum gestoken hebt, en ik hoop dat je ook als bezoeker het forum nog vaak aan doet in de verloren uurtjes op de KMA!
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- jeroen wo2
- Beste Signature 2008
- Ajacied8989
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Sjoerd
- Lid
- Charly1975
- Lid
Dodo bedankt, dodo bedankt, dodo dodo dodo bedankt !!!
Heel veel succes met de opleiding !
Een volledig afscheid is het volgens mij (gelukkig) niet want je zal best wel de tijd vinden om hier op dit forum wat ontspanning op te doen.

Heel veel succes met de opleiding !
Een volledig afscheid is het volgens mij (gelukkig) niet want je zal best wel de tijd vinden om hier op dit forum wat ontspanning op te doen.
We're fools to make war
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
- Dodo
- Lid
Hallo,
Ik pop weer eens even langs! Je blijft uiteindelijk toch wel hangen hier. Ik wil in ieder geval even zeggen dat ik het erg naar mijn zin heb gehad als moderator, redacteur zijn was toch wel wat moeilijker dan ik had verwacht. De staf wil ik bedanken voor de prettige samenwerking! En bedankt voor de succeswensen, het gaat erg goed tot nu toe!
Groet,
Roeland
Ik pop weer eens even langs! Je blijft uiteindelijk toch wel hangen hier. Ik wil in ieder geval even zeggen dat ik het erg naar mijn zin heb gehad als moderator, redacteur zijn was toch wel wat moeilijker dan ik had verwacht. De staf wil ik bedanken voor de prettige samenwerking! En bedankt voor de succeswensen, het gaat erg goed tot nu toe!

Groet,
Roeland
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944