Moderatoraanstelling Jeroen wo2

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten
zero
Lid
Berichten: 143
Lid geworden op: 06 jul 2005, 13:15
Locatie: noordbergum

Bericht door zero »

Polte schreef:Voor kinderen is het een heel interessant en leuk forum. Het enige wat mij en vele anderen nog trekt is de Marktplaats rubriek alhier.
Een moderator die wat ouder of iniedergeval wat serieuzer en interessante berichten zou posten zou beter op zijn plaats zijn geweest denk ik zo.
Ook iemand die zijn gratis gekregen spullen niet verpatst voor geld. Vind ik erg treurig.

Nouja succes ermee.

Grt,
Bespeur ik hier jaloezie. :)
Lieve mensen ga ook eens naar de site van onze engeltje
http://www.bieuwkjemaaike.vlindersite.nl
Gebruikersavatar
rico v
Lid
Berichten: 135
Lid geworden op: 23 feb 2006, 17:51

Bericht door rico v »

Nee, realiteit.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Voor positieve inbregen, vragen opmerkingen of suggesties adviseer ik een moderator (mag je zelf nog kiezen wie ;)) of Admin te raadplegen :).
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Telemark
Lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 30 aug 2006, 22:18

Bericht door Telemark »

zero schreef:
Polte schreef:Voor kinderen is het een heel interessant en leuk forum. Het enige wat mij en vele anderen nog trekt is de Marktplaats rubriek alhier.
Een moderator die wat ouder of iniedergeval wat serieuzer en interessante berichten zou posten zou beter op zijn plaats zijn geweest denk ik zo.
Ook iemand die zijn gratis gekregen spullen niet verpatst voor geld. Vind ik erg treurig.

Nouja succes ermee.

Grt,
Bespeur ik hier jaloezie. :)
Lijkt mij ook niet.
En hij is al beheerder van een aardig grote site.



mvg.
bartdb4
Lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 20 jan 2005, 18:45
Locatie: ARNHEIM -17km

Bericht door bartdb4 »

Ach Nick en Rico,

Als jullie dit forum zo eriteerd, ga je toch naar jullie eigen grote mooie forum toe?
Ik bedoel, Nick je plaats hier spullen Marktplaats gedeelte maar je zeikt tergelijkertijd af...

Maarja dit is allemaal aan jullie zelf.

Grt.
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Voordat Jeroen het zegt: "bedankt jongens"!

:yes:
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Kan nu nooit eens een keer een topic niet in een discussie of een andere vorm van negatieviteit uitlopen ?

Het topic was geopend om aan iedereen bekend te maken dat Jeroen moderator is geworden. Een functie die je m.i. niet zomaar wordt...iets waar de Admins en overige Mod's goed hebben over nagedacht.

Ja iedereen heeft z'n voorkeuren en nee niet iedereen is even geschikt. Maar om bij voorbaat al enorm negatieve geluiden te laten horen vind ik nu alweer te ver gaan.

Als de Admin's en Mod's Jeroen capabel genoeg vinden dan is hij capabel genoeg. Het zijn geen stelletje mallooten die zomaar ff iemand aanwijzen 'en nu mag jij modje zijn'.

Het is hier altijd hetzelfde men gunt een ander niets. Altijd gezeik. En nee ik ga niet naar een ander forum...want mij bevalt het hier uitstekend !! De Admin's en Mod's doen VRIJWILLIG stinkend hun best om het voor een ieder zo plezierig mogelijk te maken, en naar mijn mening lukt het ze dat ook aardig ook.

Indien men problemen heeft met een Amdin of een Mod of met een lid van het forum is het raadzaam om eerst contact te zoeken met een Admin of een Mod om je zorgen kenbaar te maken...vóórdat je iemand publiekelijk gaat afzeiken !!
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
PPL
Lid
Berichten: 1889
Lid geworden op: 24 okt 2002, 17:21
Locatie: Amsterdam

Bericht door PPL »

Dank je wel Charly1975.

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
Gebruikersavatar
arneken
Lid
Berichten: 769
Lid geworden op: 02 mar 2007, 20:28
Locatie: wevelgem
Contacteer:

Bericht door arneken »

maybe late maar toch een goede keus en veel geluk toegewenst aan jeroen.
it's not how many you write but what you write in the books of history
zero
Lid
Berichten: 143
Lid geworden op: 06 jul 2005, 13:15
Locatie: noordbergum

Bericht door zero »

Charly1975 schreef:Kan nu nooit eens een keer een topic niet in een discussie of een andere vorm van negatieviteit uitlopen ?

Het topic was geopend om aan iedereen bekend te maken dat Jeroen moderator is geworden. Een functie die je m.i. niet zomaar wordt...iets waar de Admins en overige Mod's goed hebben over nagedacht.

Ja iedereen heeft z'n voorkeuren en nee niet iedereen is even geschikt. Maar om bij voorbaat al enorm negatieve geluiden te laten horen vind ik nu alweer te ver gaan.

Als de Admin's en Mod's Jeroen capabel genoeg vinden dan is hij capabel genoeg. Het zijn geen stelletje mallooten die zomaar ff iemand aanwijzen 'en nu mag jij modje zijn'.

Het is hier altijd hetzelfde men gunt een ander niets. Altijd gezeik. En nee ik ga niet naar een ander forum...want mij bevalt het hier uitstekend !! De Admin's en Mod's doen VRIJWILLIG stinkend hun best om het voor een ieder zo plezierig mogelijk te maken, en naar mijn mening lukt het ze dat ook aardig ook.

Indien men problemen heeft met een Amdin of een Mod of met een lid van het forum is het raadzaam om eerst contact te zoeken met een Admin of een Mod om je zorgen kenbaar te maken...vóórdat je iemand publiekelijk gaat afzeiken !!
Je haalt mij de woorden uit de mond Charly1975.
Voor ik het weer vergeet succes Jeroen





Telemark Geplaatst: 10-10-2007 17:35 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Lijkt mij ook niet.
En hij is al beheerder van een aardig grote site.

--------------------------------------------------------------------------------
En jij wil zeggen dat hij dan niet jaloers op Charly1975 is.
Lieve mensen ga ook eens naar de site van onze engeltje
http://www.bieuwkjemaaike.vlindersite.nl
LoD
Lid
Berichten: 103
Lid geworden op: 15 jul 2006, 16:07

Bericht door LoD »

Polte schreef:Voor kinderen is het een heel interessant en leuk forum. Het enige wat mij en vele anderen nog trekt is de Marktplaats rubriek alhier.
Een moderator die wat ouder of iniedergeval wat serieuzer en interessante berichten zou posten zou beter op zijn plaats zijn geweest denk ik zo.
Ook iemand die zijn gratis gekregen spullen niet verpatst voor geld. Vind ik erg treurig.

Nouja succes ermee.

Grt,
Mijn ervaring is dat een modteam de aard/doelgroep van een forum weerspiegelt en dan is het aan elk lid voor zich om te bepalen of hij/zij al dan niet deel wenst uit te maken van de "community".
Ik ken de beste jongen niet - ben hier heel weinig, vnl omdat mijn interesse algemene krijgsgeschiedenis is waarvan WOII maar een piepklein deel uitmaakt, ik mijn WOIIkennis elders haal en eigenlijk geen militaire prullaria verzamel en dit platform naar mijn mening meer een vraagbaak dan een forum is - maar hij zal ongetwijfeld als beste uit de profielschets zijn gekomen. Derhalve dus een logische keuze :wink: .
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Ik vind dat er wel genoeg over gezegd is. Jeroen; Heel veel succes met je nieuwe functie.

Het WO2 forum is, zoals je waarschijnlijk weet een forum voor iedereen met belangstelling (op welke wijze dan ook) in de tweede wereldoorlog en wordt gerund door Moderators en Administrators die dit uitsluitend op vrijwillige basis en onbezoldigd doen. "We" kunnen het niet voor iedereen goed doen, maar we doen wel allemaal, naar vermogen, ons best.

Nogmaals heel veel succes - we zien elkaar wel in de staffroom. Verder plaats ik hier een slotje.
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Gesloten