Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Het forum is voorzien van andere forumsoftware. Of eigenlijk dezelfde software, maar een nieuwe versie. We hebben de nieuwe software voor de kerstvakantie met het team bekeken en op een proefomgeving getest. Nu is het zover om de nieuwe te installeren, vooral ook omdat ik er vandaag tijd voor had
Zoals jullie zien is het logo tijdelijk nog even verdwenen, maar voor de rest moet het meeste jullie bekend voor komen. Het uiterlijk is wellicht even wennen, maar ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen.
Reageer niet te snel, maar probeer het eerst ook even goed uit
Volgens mij loopt het allemaal wat 'sneller'. Tenminste voor mijn gevoel dan.
Ik vind op een of andere manier de oude software overzichtelijker en de layout is mooier.
Het ziet er niet verkeerd uit.
Wel zou ik het volgende idee willen opperen.
Wanneer er een nieuwe post is gemaakt is dit voor mijn gevoel niet echt duidelijk weergegeven.
Misschien kan dit worden aangepast?
Dat was iets wat bij de vorige layout een stuk duidelijker was.
Zowel bij de onderdelen als bij de topics.
Tja en nog iets,
Persoonlijk vind ik het zeer vervelend dat een foto zich in het zelfde frame opent als het forum.
Ben gewend om na het bekijken van een foto de foto weg te klikken.
Doe ik het nu is gelijk het forum ook afgesloten.
De layout is momenteel het zelfde als het Relic hunters forum.
Qua layout ben ik er wel al een poosje aan gewend.
Ik ga wel met Edgar mee dat de vorige layout duidelijker was.
Maar ff to the point, de software is inderdaad van te voren goed bekeken en getest, waarom een overstap, o.a. omdat ook niemand meer gebruik maakt van PHPBB1, toen was een overstap naar PHPBB2 ook snel gemaakt, nu is er weer een nieuwe en kan een overstap niet uitblijven, na verloop van tijd zullen vele fora draaien op deze softwareversie en zullen updates sommige gebreken enz wel uit de wereld helpen.
Op dit moment vind ik het er niet uitzien. Ik hoop dat je er aardig wat aan gaat knutselen, Proos. Aangezien er meer fora zijn die deze forumsoftware gebruiken, maar er stukken beter uitzien, al vind ik het zelf. Zoals inderdaad Relic-Hunters en Adoptiegraven.nl.
Ik denk dat je het forum te vroeg online hebt gegooid. Vele dingen werken nog niet, zoals de smilies, BBCode en de header die het nog niet goed doet. Je had naar mijn mening beter er voor kunnen zorgen dat alles werkte. ;-)
Absoluut verschrikkelijk. Ik zie twintig verschillende soorten ontwerpen buttons (lelijk en onduidelijk) en het verschil tussen wel en geen nieuwe berichten is onduidelijk. De grens tussen posts is ook onduidelijk. Die balk met zoeken, profiel, PM's etc. bovenaan mis ik ook erg. Het is een rommeltje. Wat mij betreft mag het oude ontwerp weer terugkeren.
[quote="Auke"]Absoluut verschrikkelijk. Ik zie twintig verschillende soorten ontwerpen buttons (lelijk en onduidelijk) en het verschil tussen wel en geen nieuwe berichten is onduidelijk. De grens tussen posts is ook onduidelijk. Die balk met zoeken, profiel, PM's etc. bovenaan mis ik ook erg. Het is een rommeltje. Wat mij betreft mag het oude ontwerp weer terugkeren.[/quote]
Kinderziektes heb je altijd, geef Proos een paar dagen en het is allemaal geregeld. Ik vind het een verbetering, hou wel van moderniteit. Dus die oude layout was echt van 3 eeuwen terug hahah