Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
In de subfora zijn de verschillende topics voorzien van een icoontje, meestal een rondje met streepjes erin, dat scrollt als het topic meerdere pagina's bevat. Enkele topics (waaronder dit topic en bijvoorbeeld het Stalingrad-topic van Sturmkreuz in Gevechten&Operaties) hebben een klein rood sterretje rechtsboven in het icoontje staan. Wat betekent deze rode ster??
Ik neem aan dat een connectie in deze uitgesloten is?
Volgens mij betekend het rode sterretje dat het een 'hot' topic is? Een topic dat al binnen een korte tijd vaak bekeken is.
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''
Ik snap niet wat daar irritant aan is? ze staan er maar gewoon, doen je verder niets, geven geen pop ups o.i.d. zijn zelfs met een andere kleur gemerkt zodat je ze makkelijk van andere leden kan scheiden... Deze dingen geven aan dat er mensen via die zoekmachines op deze site kijken.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Ik vind over het algemeen dat het forum er door de vernieuwing op vooruit is gegaan. voor de admins en mods!
En dat Google en Yahoo vindt ik persoonlijk iets extra's geven, een soort van kwaliteit. (Ik kan het gevoel niet echt uitdrukken).
mvg,
Samuel
[Beschikbaar voor advertentie, bij interesse PB]
A lone wolf without a pack is either a survivor or a brute.
Wat ik nog steeds ontzettend irritant vind, is dat je niet meerdere imageshack/photobucket links tegelijk open kan hebben, en dat als je op andere links klikt vaak de hele wo2.nl site weggaat...
Wouter schreef:Wat ik nog steeds ontzettend irritant vind, is dat je niet meerdere imageshack/photobucket links tegelijk open kan hebben, en dat als je op andere links klikt vaak de hele wo2.nl site weggaat...
Maar dat was eerst toch niet?
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
Wouter schreef:Wat ik nog steeds ontzettend irritant vind, is dat je niet meerdere imageshack/photobucket links tegelijk open kan hebben, en dat als je op andere links klikt vaak de hele wo2.nl site weggaat...
Maar dat was eerst toch niet?
klopt nooit eerder last van gehad tot update het is inderdaad mega irritant.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Het 'nog steeds' slaat ook op de periode na de software vernieuwing. Vind het echt machtig irritant. Evenals dat als je op een URL klikt je forum.wo2 pagina weggaat..
Wat ik mis is de citeer knop.
Voor de verandering als je niet was ingelogd en je zag een topic met een reactie waar je op wilde reageren. Klikte je de citeer knop aan en dan kon je inloggen en de betreffende citaat stond er al.
Nu moet je eerst plaats reactie aan klikken dan terug gaan naar het topic het betreffende citaat knop aanklikken en dan kan je aan de gang. een stuk omslachtiger en waarom?
Of is er simpelere handeling die ik gemist heb?
And not all the monkeys are in the zoo.
Every day you meet quite a few. (Swinging on a Star) Anne Shelton 1944
Jim schreef:Wat ik mis is de citeer knop.
Voor de verandering als je niet was ingelogd en je zag een topic met een reactie waar je op wilde reageren. Klikte je de citeer knop aan en dan kon je inloggen en de betreffende citaat stond er al.
Nu moet je eerst plaats reactie aan klikken dan terug gaan naar het topic het betreffende citaat knop aanklikken en dan kan je aan de gang. een stuk omslachtiger en waarom?
Bij mij zit die knop er gewoon hoor?
Of begrijp ik je vraag verkeerd?
Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
PPL schreef:Bij mij zit die knop er gewoon hoor?
Of begrijp ik je vraag verkeerd?
Ja je begrijpt z'n vraag verkeerd
Jim schreef:Wat ik mis is de citeer knop.
Als je NIET bent ingelogd is het 'citeer' knopje er NIET.
Als je WEL bent ingelogd is het 'citeer' knopje er WEL.