Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Eigenlijk vind ik de oude fijner. Daar is de url korter en bij de nieuwe wordt m'n oog steeds naar de kruizen getrokken en dat linkse deel lijkt net een stapel lichamen. Een beetje eng.
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.
Ik kan je verzekeren dat het linkse deel echt gewoon een stapel stenen is van een kapot geschoten huis. Er zitten drie kinderen (je ziet er maar twee) voor het huis op een stuk hout.
In het middel een mevrouw die huilt en rechts inderdaad een serie graven. Is dat té eng?
Ik moet zeggen dat ik het zo achteraf gezien met yppy eens ben; je ogen worden naar die kruizen getrokken.
Alhoewel ik kruizen meestal heel treffend vind moet ik zeggen dat een andere invalshoek dan overledenen mij waarschijnlijk minder pessimistisch maakt.
Of ben ik te kieskeurig?
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb." http://odeon.xs4all.nl/
Hmmm, ik zal eens kijken of ik er aan die rechter kant nog wat aan kan veranderen. Die kruizen zitten in een aparte layer, dus er is nog wel wat aan te doen......
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb." http://odeon.xs4all.nl/
Haha, ja lach er maar om, maar een logo is heel belangrijk hoor!
Je moet het maar zien als de kaft van een boek. Vandaar dat ik 't hier ook even post. Als forum-kenners hebben jullie misschien andere ideeën, zo blijkt ook.
Het is jouw forum. Als jij het zo mooi vind, moet je het laten staan.
De kruizen hebben van de ene kant iets rustgevend, van de andere kant iets naar. Die kan van het plaatje is heel duidelijk te herkennen, de andere kant niet.
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.
wat vond je dan dat dat paarse ding uitstraalde als ik vragen mag?
Weet je zeker dat het getoonde ereveld betrekking heeft op WO2 ?
Als we dat niet zeker weten kun je, in geval van herkenning door een of andere kenner reacties verwachten..
Verder vind ik het wel een mooi logo ! (maar het oude vond ik ook mooi)
Gr.
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.