Nieuw logo

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie

Wat vind je van het nieuwe logo?

Peiling eindigde op 13 dec 2002, 17:51

Een hele verbetering!
3
43%
Ja, dit is wel iets beter
2
29%
Ik zie geen verschil?!
1
14%
Welk logo?
1
14%
Nee, tis drie keer niks
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 7

Gebruikersavatar
PPL
Lid
Berichten: 1889
Lid geworden op: 24 okt 2002, 17:21
Locatie: Amsterdam

Bericht door PPL »

Ik zou het bij de huidige houden.
Het oranje verlevednigt de zaak wel iets, maar mijn mening over 'verlevendigen' heb ik reeds gegeven.

Het oranje is best leuk als je het benaderd vanuit het Nderlandse / Oranje-gevoel.
WO2 ging echter veel verder dan alleen Nerdeland, wat dat betreft is het argument niet valide.

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
Gebruikersavatar
B'Elanna
Lid
Berichten: 139
Lid geworden op: 22 feb 2002, 17:03
Locatie: Castricum

Bericht door B'Elanna »

Proos schreef:Ik vond dat duiken een echte beleving. Wonderbaarlijk. Alleen op een gegeven moment is die droge lucht uit de fles best wel irritant. Trouwens, die haaien die hebben je echt niet nodig hoor. Die witte vallen alleen aan omdat ze denken dat je een zeehond bent.
Ja, iedereen vertelt me hoe prachtig het is om te duiken. Ik was gisteren in een duikwinkel waar ze een zwembad hebben, dat leek me wel veilig :) Het is grappig, ik weet alles van haaien, kan ook niet anders aangezien National Geographic, Animal Planet en Discovery (de zenders waar ik dag en nacht naar kijk) vol zitten met programma's over haaien. Ik weet dan ook dat ik eigenlijk niet bang hoef te zijn voor die mooie dieren, maar ja, evengoed...

Oh, en ik ben het ermee eens dat het Oranje er niet in moet komen, veel te nationalistisch, en das nou juist wat we niet moeten herhalen... (If you catch my drift)
Niets bestaat dat niet iets anders aanraakt
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Dan stel ik voor dat we 't bij het huidige houden :)

Mocht er nog iets bij jullie opkomen, laat van je horen!

.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Ja..beter laat dan nooit..ik vind die met oranje veel leuker.
Eenzaam en alleen in deze mening las ik, maar ik meen het wel.
Maar goed als je blauw wil dan moetje dat zeker doen en ik moet zeggen dat ik ook die mooi vind.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
microgolfoven
Lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 10 nov 2002, 10:58
Locatie: Vlaanderen

Bericht door microgolfoven »

Ik vind het niet slecht, maar die kruizen zijn misschien wat minder.

Het oranje vind ik wel passend, maar zonder was het even goed hoor.
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Ik vind het op zich een mooi logo, en aan de kleur zou ik niets veranderen, dat kille blauw is eigenlijk heel treffend, want oorlog is kil.
Alleen ben ik het wel met YPPY eens dat de linkerkant van het plaatje te vaag is. Wellicht zou je daar iets anders (duidelijkers) kunnen neerzetten.
Er zijn een heleboel foto's gemaakt van soldaten die uit een oorlogsgebied komen, met zo'n typische starende blik in hun ogen. Misschien kan je een plaatje vinden waarop de soldaat naar rechts kijkt, waardoor je de indruk wekt dat hij het kerkhof overziet.
Nogmaals, de kleur zou ik niet veranderen, zelf vind ik dat oranje met feest wordt geassocieerd, en dat is niet passend bij het onderwerp.

(het is maar een suggestie, graag reacties.)
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
YPPY
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 24 okt 2002, 19:56
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Het oranje vind ik niet leuk, maar het lijkt wel alsof het linkse plaatje duidelijker wordt. En ik blijf naar de kruizen kijken. ;)
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.

*Weer alleen*
Gebruikersavatar
microgolfoven
Lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 10 nov 2002, 10:58
Locatie: Vlaanderen

Bericht door microgolfoven »

Ja, in feite is dit een Nederlandstalig forum, dus als je het zo bekijkt is het oranje wel passend, maar qua kleurenschikking betreft vond ik het blauwe toch een beetje passender.
Ask not what your country can do for you, but what you can do for your country.
monty
Lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 jan 2003, 10:42
Locatie: Burgum
Contacteer:

Bericht door monty »

mmm... Als je nou eens heel wat anders doet, bijvoorbeeld D-Day, of Monty, of churchil, wat met de geallieerden. Niet de trieste kant laten zien!
Dat zoud een hele verbetering zijn denk ik
Als iemand nog WO2 spul heeft, alles is welkom!
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Waarom niet de trieste kant laten zien? Oorlog is triest.(Maar helaas soms nodig). Je kan iets wat triest is niet voordoen als iets gezelligs.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
monty
Lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 jan 2003, 10:42
Locatie: Burgum
Contacteer:

Bericht door monty »

mmm... de trieste kant kan gevoelig liggen, als je de goede kant laat zien, dan lijkt het wat met overwinning.
Als iemand nog WO2 spul heeft, alles is welkom!
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Nou, dan wordt 't al snel een verheerlijking van de oorlog en dat is nu ook weer niet de bedoeling.

.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
monty
Lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 jan 2003, 10:42
Locatie: Burgum
Contacteer:

Bericht door monty »

wij hebben overwonnen, daarom de positieve kant. negative kan, lijkt meer at de duitsers gewonnen hebben. Ik weet dat de mensen er onder leiden, maar doe dan op zijn minst de kruizen weg
Als iemand nog WO2 spul heeft, alles is welkom!
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Tja, kijk, als de Duitsers "gewonnen" hadden dan had je nu precies hetzelfde gezegd. Dan wist je niet beter dan dat de "goeien" gewonnen hebben. De winnaars schrijven de geschiedenis....

Ik denk dat wanneer je objectief naar een oorlog kijkt je ook je ogen niet moet sluiten voor het resultaat ervan. Wat zijn we ermee opgeschoten? Het is de honger naar macht die uiteindelijk niets opleverde voor de wereld dan alleen dood en verderf.

De kruizen vind ik in dat opzicht tekenend en het enige bezwaar van mijn kant is dat 't eventueel te pijnlijk kan zijn voor mensen die emotioneel daar voor openstaan.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Aan de winnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid spreekt.
(Adolf Hitler)
History is the version of past events that people have decided to agree upon.
Napoleon Bonaparte (1769-1821)

:shock:
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Plaats reactie