Eabe80

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten
Boonstra
Lid
Lid

Eabe80

Bericht door Boonstra »

Hallo,
<Moderatie (Proos): geanonimiseerd op verzoek van de auteur van dit bericht>
De meesten zullen deze naam wel herkennen.Ik maak dit berichtje vor uitleg over de gebeurtenissen die zich hebben afgegespeeld om mijn naam.
In de periode dat dit gebeurde waren mijn vrouw,zoon en ikzelf landurig op reis in Frankrijk. In deze periode hadden een aantal voor mij vertrouwde personen toegang tot mijn woning en pc. Hier is dan ook gebruik van gemaakt. 1 van deze personen heeft mijn naam zeer ernstig beschadigd op diverse forums waar ik actief was,waaronder op dit forum.Ook heeft deze persoon aankopen gedaan en artikelen verkocht uit mijn naam. Dus toen wij thuiskwamen was ik tot mijn schrik bijna 4000 euro armer door deze persoon en ook op een aantal forums was ik niet meer welkom. Met mijn hand op mijn hart durf ik te zweren dat ik hier geheel buiten sta.
Tegen desbetreffende persoon is aangifte gedaan en is ook veroordeelt wegens oplichting,naams misbruik, en diefstal.
Ik hoop dat ik weer terug op het forum mag komen. Ik heb er begrip voor als dit niet mogelijk is. Ook wil ik de mensen die op dit forum beledigd of gekwetst zijn door deze persoon mijn wel gemeende excuses aanbieden. Ik ben bereid alle vragen te beantwoorden.
PPL
Lid

Re: Eabe80

Bericht door PPL »

Dit topic is preventief gesloten.
De staff gaat zich beraden op een reactie.

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
Gesloten