Kan account opeens niet meer in

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten
LKP2

Kan account opeens niet meer in

Bericht door LKP2 »

Hallo,

ik probeerde net mijn account te veranderen, ik wilde namelijk een nieuw emailadres invoeren. Nadat ik dit gedaan heb werd ik direct uitgelogt en kan niet meer met mijn oude paswoord inloggen.

(tevens kreeg ik eerst nog dit bericht, dus heb mijn paswoord gewoon ingevuld daar waar het moest.)

Maar in dit account kan ik ook dat nieuwe emailadres niet meer invullen omdat er dan gezegd word dat dit emailadres al bestaat. Dus wat er is gebeurd ik weet het niet, maar misschien dat er iets aan gedaan kan worden?
LKP
Lid
Contacteer:

Bericht door LKP »

Kan dicht, ik zie dat ik tijdelijk uitgeschreven was en dat ik mij met behulp van een simpele klik op een link weer kon inschrijven. :)
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 1 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Wat een avontuur :)

Je had me trouwens ook gewoon effe kunnen mailen, mailadres staat bij elke post die ik plaats, maar het is opgelost begrijp ik, daar gaat het om ;)
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gesloten