Forum mentaliteit #2

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten
Gebruikersavatar
PPL
Lid
Berichten: 1889
Lid geworden op: 24 okt 2002, 17:21
Locatie: Amsterdam

Re: Forum mentaliteit #2

Bericht door PPL »

zero schreef:Ik begreep direct wie Ruimteaapje is. :wink:
Snap niet dat PPL dat niet weet.
Het gaat niet zozeer om wat ik wel en niet weet.
Wat mijn kennis is als staff-lid staat hier niet ter discussie.

Wat wel ter discussie staat is dat een gebruiker hier nu openlijk toegeeft een van de regels te (hebben) overtreden.
Rest van het topic boeit mij in deze niet zo.
Ik isoleer het feit dat een gebruiker hier toegeeft een regel met voeten te treden.
Waarom (delen) van de staff dit tot nogtoe al dan niet hebben toegstaan of gedoogd is nu niet relevant voor andere gebruikers.
Echter: Door dit zelf toe te geven word een eventueel toestaan/gedogen door de staff aan de kaak gesteld.
Dit is onacceptabel in mijn ogen, vandaar dat ik het even 'meeneem' naar een van de achterkamertjes.

Om wat voor reden dan ook heeft betreffende gebruiker gemeend de bestaande status quo te moeten/mogen doorbreken.
(zoals gezegd, rest van dit topic is voor mij in deze geisoleerde aangelegeheid irrelevant)
Prima, maar het verandert wel alle motivaties en argumenten aan de hand waarvan staff-leden de gedoging hebben toegestaan.
Mooi moment derhalve om de situatie te herevalueren.

Tot zover mijn reactie in deze.
Beleidsbeslissingen binnen de staff van dit forum worden verder (nog steeds) niet openbaar behandeld dan wel in detail toegelicht.

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
Gebruikersavatar
PPL
Lid
Berichten: 1889
Lid geworden op: 24 okt 2002, 17:21
Locatie: Amsterdam

Re: Forum mentaliteit #2

Bericht door PPL »

En nu 'back on topic' graag.

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: Forum mentaliteit #2

Bericht door Charly1975 »

Wat is er heden ten dagen nog over van de 'Kerstgedachte' ? Vrede op aarde enzovoort. Ik kijk na een aantal dagen weer een keer op het forum en het eerste wat ik weer lees is twee topic's is haat en nijd. Zucht.....
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008
Berichten: 1531
Lid geworden op: 17 mar 2005, 21:11

Re: Forum mentaliteit #2

Bericht door Auke »

Op de een of andere manier is het wederzijdse respect tegenwoordig inderdaad ver te zoeken op dit forum. Jaren geleden was het hier veel gezelliger. En zelfs na het onder de aandacht brengen van dit probleem gaat het gewoon door.

Neem nou deze onzin:

http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?p=338137#p338137

Laat mensen toch lekker doen wat ze leuk vinden! Geef gerust jouw visie, maar ga anderen niet opleggen hoe ze tegen bepaalde zaken aan moeten kijken. En dat gescheld en gedenigreer is al helemaal nergens voor nodig. We kunnen toch wel een beetje volwassener met elkaar omgaan.
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Gebruikersavatar
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Moderator & Beste Avatar 2009
Berichten: 4873
Lid geworden op: 26 apr 2005, 16:35
Gegeven: 55 keer
Ontvangen: 99 keer

Forum mentaliteit

Bericht door asjemenou »

Auke schreef:Op de een of andere manier is het wederzijdse respect tegenwoordig inderdaad ver te zoeken op dit forum.
Helaas is dit waar en dat is toch jammer. Ik neem aan dat de leden/bezoekers van dit forum hier komen om hun interesse voor militaria of geschiedenis met elkaar te delen. Ik lees elders ook iets over een dalend niveau van dit forum. Daarover kan ik alleen maar zeggen dat wij met z'n allen het niveau op dit forum zelf bepalen. En met schelden of vitten op elkaar zal het niveau echt niet verbeteren.
Zoals Auke ook al schrijft, gedraag je een beetje volwassen en hou het een beetje leuk voor de anderen op dit forum. Bedenk ook dat een beginnende verzamelaar/geïnteresseerde andere vragen zal stellen dan een doorgewinterde verzamelaar/geïnteresseerde. Tenslotte is dit forum ingesteld om met elkaar over de gemeenschappelijke interesse voor militaria of geschiedenis van gedachte te wisselen en zodoende iets van elkaar te leren.

Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Re: Forum mentaliteit #2

Bericht door killingspree »

Op de een of andere manier is het wederzijdse respect tegenwoordig inderdaad ver te zoeken op dit forum. Jaren geleden was het hier veel gezelliger. En zelfs na het onder de aandacht brengen van dit probleem gaat het gewoon door
100% waar, niks aan toe te voegen !
Gesloten