Het gaat niet zozeer om wat ik wel en niet weet.zero schreef:Ik begreep direct wie Ruimteaapje is.![]()
Snap niet dat PPL dat niet weet.
Wat mijn kennis is als staff-lid staat hier niet ter discussie.
Wat wel ter discussie staat is dat een gebruiker hier nu openlijk toegeeft een van de regels te (hebben) overtreden.
Rest van het topic boeit mij in deze niet zo.
Ik isoleer het feit dat een gebruiker hier toegeeft een regel met voeten te treden.
Waarom (delen) van de staff dit tot nogtoe al dan niet hebben toegstaan of gedoogd is nu niet relevant voor andere gebruikers.
Echter: Door dit zelf toe te geven word een eventueel toestaan/gedogen door de staff aan de kaak gesteld.
Dit is onacceptabel in mijn ogen, vandaar dat ik het even 'meeneem' naar een van de achterkamertjes.
Om wat voor reden dan ook heeft betreffende gebruiker gemeend de bestaande status quo te moeten/mogen doorbreken.
(zoals gezegd, rest van dit topic is voor mij in deze geisoleerde aangelegeheid irrelevant)
Prima, maar het verandert wel alle motivaties en argumenten aan de hand waarvan staff-leden de gedoging hebben toegestaan.
Mooi moment derhalve om de situatie te herevalueren.
Tot zover mijn reactie in deze.
Beleidsbeslissingen binnen de staff van dit forum worden verder (nog steeds) niet openbaar behandeld dan wel in detail toegelicht.