Help het wo2-team versterken!

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Help het wo2-team versterken!

Bericht door sobel »

Beste Leden,

Afgelopen tijd zijn er wat moderators vertrokken, voor niet iedereen is een vervanger gekomen en om het forum goed draaiende te houden is het dan ook niet verkeerd om want extra man te gebruiken, om een lange zin kort te maken: we zoeken een mod.

Ondanks dat het allemaal vrijwillig is en het ook gewoon een hobby moet blijven zou het wel fijn zijn als een moderator aan de onderstaande punten voldoet, let wel dit is geen pré:

- Neutraal kunnen opstelling in conflicten
- basiskennis hebben van het internet en fora.
- op een positieve manier om kunnen gaan met leden en collega's
- regelmatig online zijn
- goed kunnen omgaan met de nederlandse taal

Dus heb je interesse gekregen in deze vrijblijvende job? Stuur dan wat info over jezelf en een goede motivatie via een PB naar mij!
Je hoort altijd reactie maar het kan soms enige tijd duren omdat het met het gehele staffteam word besproken.

Succes

Sobel
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Jurrie
Moderator
Moderator
Berichten: 1947
Lid geworden op: 05 jan 2004, 23:09

Re: Help het wo2-team versterken!

Bericht door Jurrie »

Hey Sobel/Staff,

Je hebt van mij ook al wel wat gehoord via Sjoerd...dat staat hier een beetje los van, maar ik wacht het nog wel even af.

Groetjes,

Jurrie
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Help het wo2-team versterken!

Bericht door sobel »

Sjoerd neemt nog contact met je op !
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Plaats reactie