Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ik ben nog maar net lid en bekend met verzammelen.
en het valt me gelijk op dat er menssen bot regeren.
op gewoone vragen en aan bod.
laten we gewoon vriendelijk zijn. en niet gelijk afkatten.
moet ook nog een hoop leren toch.
Uiteraard heb je daar wel gelijk in,bot reageren hoeft niet,maar waar je iig zelf op zou kunnen letten is spelling,hoofdletters en taalfouten.Scheelt al een hoop ergernissen.Zo vraag ik me al een hele tijd af wat een sturnbarnfurher is
patrickh schreef:Uiteraard heb je daar wel gelijk in,bot reageren hoeft niet,maar waar je iig zelf op zou kunnen letten is spelling,hoofdletters en taalfouten.Scheelt al een hoop ergernissen.Zo vraag ik me al een hele tijd af wat een sturnbarnfurher is
Voor mij zijn deeltekens stukken beter dan spelling. Ik maak ook fouten in spelling maar probeer toch deeltekens te gebruiken. Dit is al stukken beter dan spelling. Hoofdletters geven een nieuwe zin aan of een naam, maar dit is voor mij ook niet zo belangrijk.
want teksten die gewoon op elkaar staan zonder deeltekens zijn gewoon zeer moeilijk om te kunnen lezen en vooral om te kunnen begrijpen
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Een spelfoutje hier en daar is niet erg, maar structureel geen hoofdletters geen bruiken is toch wel hinderlijk. Ook is vijf spelfouten in één woord (sturnbarnfurher -> Sturmbannführer) - en dat nog wel in je gebruiksnaam - wel wat overdreven.
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Auke schreef:Een spelfoutje hier en daar is niet erg, maar structureel geen hoofdletters geen bruiken is toch wel hinderlijk. Ook is vijf spelfouten in één woord (sturnbarnfurher -> Sturmbannführer) - en dat nog wel in je gebruiksnaam - wel wat overdreven.
Aaaah, zo vond ik Sturmbannführer nergens op Google. Bedankt Auke!
Sorry voor eventjes off topic te gaan.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Hoe vaak moeten we nog van dit soort topics lezen? Het is nu wel duidelijk wat men van dit forum vindt.....
En als je een topic maakt, zorg dan voor een serieus topic. Niet van die halve gare teksten die voor de
helft bestaan uit hiërogliefen.
sturnbarnfurher schreef:heb dit ook van een maatje van me.
dat roept hij wel eens naar me.
ja lachen he.
Huhuhu....
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''
rutger schreef:Hoe vaak moeten we nog van dit soort topics lezen? Het is nu wel duidelijk wat men van dit forum vindt.....
En als je een topic maakt, zorg dan voor een serieus topic. Niet van die halve gare teksten die voor de
helft bestaan uit hiërogliefen.
sturnbarnfurher schreef:heb dit ook van een maatje van me.
dat roept hij wel eens naar me.
ja lachen he.
Huhuhu....
Inderdaad, na zo'n reactie moet je niet verwachten dat ze je nog serieus nemen!
Volgensmij kunnen we jou ook niet serieus nemen!. Ik denk dat het bodem-vondsten forum genoeg voor jou zegt. Meneer koopt het halve marktplaats topic op zijn manier leeg.
sturnbarnfurher schreef:laten we gewoon vriendelijk zijn. en niet gelijk afkatten.
moet ook nog een hoop leren toch.
Hiermee lijkt me voldoende gezegd. Het lijkt dat anderen daar ook zo over denken, want vrijwel de enige toevoegingen zijn juist het tegenovergestelde van gewoon vriendelijk. Slotje dus.