topic verpesten

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
zero
Lid
Berichten: 143
Lid geworden op: 06 jul 2005, 13:15
Locatie: noordbergum

topic verpesten

Bericht door zero »

Al een tijdje erger ik mij aan sommige leden hier die topics zitten te verkloten.
maar dan komt er een Mod langs (eindelijk)
en geeft dan dit antwoord
===================================================
door sobel » 28-03-2009 18:03

Jeej, weer een topic vol met afval, gefeliciteerd aan iedereen die hiermee zijn felbegeerde postaantallen omhoog heeft kunnen halen,

slotje


ciao
======================================================
Hier kan ik maar 1 ding op zeggen
Mods doe jullie werk en grijp eerder in wacht niet tot het topic 10 pagina,s lang is
Als jij Sobel iedereen feliciteerd op sarcasme manier met hun op krikken van hun postaantallen
Denk ik dat jullie als Mods iets niet goed doen
Want jullie als Mod hadden eerder moeten in grijpen
En als de taak als Mod te zwaar voor jullie wordt is het tijd om op te stappen als Mod en de taak aan een andere te geven die wel vaker online is

MVG
Jochum

*Titel van topic aangepast naar meer gangbaar Nederlands.
Martijn
Lieve mensen ga ook eens naar de site van onze engeltje
http://www.bieuwkjemaaike.vlindersite.nl
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: topic vern..ken

Bericht door coco »

Hij bedoeld het als sarcasme...
Maar ben het wel eens met dat ze eerder in moeten grijpen, daar had ik het net met Silvano ook al over, meestal laten ze het tot vele pagina's doorlopen, beetje jammer.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
zero
Lid
Berichten: 143
Lid geworden op: 06 jul 2005, 13:15
Locatie: noordbergum

Re: topic vern..ken

Bericht door zero »

Coco zijn we het er toch over eens
en dat ik mij dan erger aan leden die de topic vervuilen
komt door de Mods omdat die niet ingrijpen (ja als het te laat is )
Het is hun taak om het in goede banen te houden en de offtopic berichten enz te verwijderen
Lieve mensen ga ook eens naar de site van onze engeltje
http://www.bieuwkjemaaike.vlindersite.nl
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Re: topic vern..ken

Bericht door okke »

Een persoonlijk bericht aan een van de moderators (bijvoorkeur eentje die online is), kan wonderen doen. Een beetje eigen initiatief hierin kan veel vervuiling voorkomen.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: topic vern..ken

Bericht door coco »

okke schreef:Een persoonlijk bericht aan een van de moderators (bijvoorkeur eentje die online is), kan wonderen doen. Een beetje eigen initiatief hierin kan veel vervuiling voorkomen.
Ik weet dat silvano (omgitsme) dat heeft gedaan, maar dat daar zover ik weet weinig tot geen gehoor aan is gegeven.
Don't blaim me if I am wrong.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
jurgen
Lid
Berichten: 1787
Lid geworden op: 17 okt 2007, 22:52

Re: topic vern..ken

Bericht door jurgen »

Ik moet coco hier in bijspringen, je kunt in een topic aangeven wanneer er iets gepost wordt dat niet kan of off-topic is en dergelijke. Het heeft 5 dagen geduurd voor mijn bericht gelezen was, laat staan dat er actie was ondernemen.
tot zover persoonlijke berichten.
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: topic vern..ken

Bericht door sniper snoop »

Ik ga er mij niet bij bemoeien. Ik ben zelf moderator op een forum. Maar inderdaad is de taak als moderator om direct in te springen. Maar als de user op het ! klikt, moet er normaal (bij ons toch wel) een rode uitroepteken staan bij het topic. Ik weet niet of wo2 hetzelfde is, maar wij hebben een moderatorspaneel. Daarin hebben wij een overzicht welke acties er werden gedaan. Ook een lijst met de gemelde berichten.

Ik vind het best jammer dat men een topic "an den kl**tn helpen" (zoals wij het zouden zeggen in onze dialect). :(
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: topic vern..ken

Bericht door Martijn »

Met het antwoord van Sobel is weinig mis. Hetis gewoon een keus om deze keer sarcasme te gebruiken om de gebruikers aan te spreken op hun gedrag.

Ik denk wel dat jullie gelijk hebben dat er eerder ingegrepen mag worden. We gaan er op letten. Toch wil ik erbij vermelden dat een topic sneller vervuild is dan een mod online kan komen. Het kan soms voorkomen dat een mod een tijdje niet online is. Helaas is op internet 2 dagen soms al een lange periode.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: topic verpesten

Bericht door sobel »

Goedenmiddag,

Wat vind je zelf op dit moment van het algemene niveau hierop dit forum? Zonder gekheid, ik heb echt het idee dat 70% in groep acht zit, en dat niet zo is. Op een of andere manier zien mensen dit forum als een soort zeikafvalklep (en nee ik doel niet op jou met dit topic). Als mensen zich op dit forum naar een bepaalde manier gaan gedragen prima, maar dan ga ik me ook maar verlagen, altijd serieus dingen aanpakken schijnen ook niet de juiste remedi te zijn.

Gister was ik hier weer sinds 4 weken wat actiever online, ik heb het druk met school, werk en andere hobby's, realiseer je ook dat ieder van ons hier een vrijwilliger is die zijn tijd er voor vrij maakt. Vind ik zelf geen probleem maar een beetje volwassen gedrag van het gemiddelde lid hier zou dan wel gewaardeert worden.

En als mensen interesse hebben in een mod functie kunnen ze altijd mij of een andere stafflid PB'en het word dan voorgelegd aan de rest van het team. Maar met het gemiddelde niveau tegenwoordig gaat dat misschien nog wat lastig worden.

zero schreef:Al een tijdje erger ik mij aan sommige leden hier die topics zitten te verkloten.
maar dan komt er een Mod langs (eindelijk)
en geeft dan dit antwoord
===================================================
door sobel » 28-03-2009 18:03

Jeej, weer een topic vol met afval, gefeliciteerd aan iedereen die hiermee zijn felbegeerde postaantallen omhoog heeft kunnen halen,

slotje


ciao
======================================================
Hier kan ik maar 1 ding op zeggen
Mods doe jullie werk en grijp eerder in wacht niet tot het topic 10 pagina,s lang is
Als jij Sobel iedereen feliciteerd op sarcasme manier met hun op krikken van hun postaantallen
Denk ik dat jullie als Mods iets niet goed doen
Want jullie als Mod hadden eerder moeten in grijpen
En als de taak als Mod te zwaar voor jullie wordt is het tijd om op te stappen als Mod en de taak aan een andere te geven die wel vaker online is

MVG
Jochum

*Titel van topic aangepast naar meer gangbaar Nederlands.
Martijn
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Plaats reactie