Optreden van Staff

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Stevo
Lid
Berichten: 242
Lid geworden op: 11 aug 2009, 15:21
Locatie: Brugge, Westvlaanderen, België
Contacteer:

Re: Optreden van Staff

Bericht door Stevo »

Goede avond proos,

Ik zit op meerdere fora en altijd krijgen de mods op hun flikker als er iets mis gaat. Het is volgens mij aan de leden om op een goede manier om te gaan met een forum en met elkaar (over welk thema dan ook). Dat een lid iemand "een eikel" noemt is vooral het probleem van de gene die iemand een eikel noemt en niet zo zeer van de moderators. Daar gaat het mij over.

Steven
Bessie Braddock: Sir, you are drunk.
Churchill: And you, madam, are ugly. But in the morning, I shall be sober.
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: Optreden van Staff

Bericht door Proos »

Hoi Steven, dank je voor je opmerking. Echter zie ik mijzelf vooral als lid en pas daarna als moderator. Daarom zou ik als moderator nooit zeggen dat het aan de leden ligt.... ik bedoel dat we dat met z'n allen zijn. Blijft natuurlijk dat je opmerking zinnig is: omdat iedereen het best kan beginnen met naar het eigen gedrag kijken. Dat is tenslotte het enige dat iedereen zelf in de hand heeft. Ik heb er overigens vertrouwen in dat het forum met wat inzet van iedereen best gezellig kan zijn. Tenminste, ik houd het hier al jaren uit :)

Ik reageerde overigens vooral om aan te geven dat de negeerknop die je noemt, daadwerkelijk beschikbaar is voor iedereen die daar gebruik van zou willen maken.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: Optreden van Staff

Bericht door Charly1975 »

Charly1975 schreef:(........) De keuzes zijn wat beperkt qua melding die je kunt maken...maar toch. (.........)
Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat er toch echt naar de gebruikers geluisterd wordt....de keuzes bij het uitroeptekentje zijn uitgebreider. _/-\o_

Niet dat ik als een idioot (ook daar valt over te discuseren las ik ergens op dit forum :? ) op het uitroeptekentje zit te klikken...maar ik moest toch even feedback geven op het heugelijke feit.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Optreden van Staff

Bericht door Stefan »

LEO schreef: Ik ben geen re-enacter en geen verzamelaar, maar toch bezoek ik de topics van de mensen die daar wel in investeren. Zoiets doet me plezier. Ik ben een koppige oude man* en dus blijf ik dit forum bezoeken want ik leer toch nog steeds bij. Er zitten (zaten) hier enkele solide users die iemand iets kunnen bijbrengen, ieder op zijn eigen terrein. Zo moet het.

Daar ben ik het 100% mee eens, Leo. Ik verzamel ook geen Wo2 spullen, en ben ook geen verzamelaar.


Toch, zoals jullie wellicht wel zien, reageer ik bijna nooit. Ik geef alleen mijn ogen goed de kost, en neem in mij op, wat er nu staat. Ik denk er eerst dan even over na, en/of het dan ook wel zinvol is, om te reageren op een topic/post.

Ik vind het heel jammer, dat er sommigen leden zo durven te reageren op de Staff van het Wo2.forum. Sommigen vergeten blijkbaar, dat we hier allemaal te gast zijn, en we van elkaars informatie veel kunnen leren. Daar gaat het toch om in dit forum? Je Wo2-collectie te laten showen, informatie geven aan derden, en vooral, veel leren van en over de Tweede Wereldoorlog. Natuurlijk kan het zijn, dat iemand op een andere manier er over denkt, en ik denk ook wel, dat de Staff open staat, voor suggestie's aan te horen, maar kom op jongens. Het zijn ook gewone mensen, met een baan etc. Ik ben zelf ook forum beheerder van 2 game forums (Xfire Forum & R.1 Gaming Forum) en jullie willen niet weten, hoeveel werk er achter de schermen word verricht, waar de "gewone" leden niet eens iets van merken.
Ik heb alles een rustig door gelezen, en vind de reactie's van Edgar, ronduit kinderachtig. Het is jammer, dat het zo moet gaan, jullie roepen wel, dat de kwaliteit van het forum omlaag gaat, maar jullie merken niet dat jullie hier zelf de oorzaak van zijn.

Dus jongens, begin eerst eens bij jezelf, en reageer niet overal op. Laat in godsnaam dit forum weer zo zijn, zoals het was, heel informatief, veel leuke gasten, en vooral gezellig!

Een vriendelijke groet uit Limburg,

Stefan.
Plaats reactie