Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Proos schreef:De forumsoftware snapt de zomertijd niet. In de nieuwe forumsoftware zal daar wel rekening mee gehouden worden.
Het is nog niet bekend wanneer die uitkomt.
Staat op phpbb.nl niet een tutorial erover? Ik dacht dat ik die voorbij zag komen toen ik daar was om de software te halen voor mijn eigen forum
Hij, die niet leert van de geschiedenis, is gedoemd deze te herhalen... / Si non confectus non reficiat / Fighting for peace is like making love for virginity
Met de hacks die ik gezien heb voor de huidige versie is de kans groot dat je in de problemen komt bij de upgrade bij de nieuwe release. Vandaar dat we er voorlopig even niets aan doen.
Maar je kunt wel wat in je profiel rommelen, maar dat is een individuele oplossing.
Dat klopt, maar bij een update straks zal je zien dat alle historische posts van de zomertijd dan niet meer kloppen, omdat ze vanuit de database icm datum worden gecorrigeerd op het nieuwe (aankomende) forum (databasedatum +2 ipv +1)
Okee mensen, met een slimme code is 't opgelost. De tijden die in de database worden opgeslagen blijven mooi ongewijzigd en alles wat op 't scherm komt te staan wordt naar de zomertijd of wintertijd vertaald afhankelijk van de seizoenen. Tis opgelost nu. Als er nog problemen zijn met de tijd dan hoor ik 't wel!