De oplossing voor foto's op wo2,

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

De oplossing voor foto's op wo2,

Bericht door Roel R. »

http://www.imageshack.us/
sobel schreef:stap 1!

surf naar http://www.imageshack.us.

stap 2!

klik op bladeren en zoek het fotobestand op in je computer dat je wilt uploaden.

stap 3!

klik op het pictogrammetje host it!, en wacht tot de volgende pagina is geladen.

stap 4!

nadat de volgende pagina is geladen zie je diverse balkjes met daarin de url van je afbeelding, kies hierbij Thumbnail for forums (1)

stap 5!

zorg nu dat de tekst in het vakje Thumbnail for forums (1) word geselecteerd, druk op ctrl C en vervolgens in het vakje waar je je reactie schrijft op het forum ctrl V

bij het plaatsen van je bericht zie je automatisch de foto!
ik verwacht nu geen gezeur meer jongens, maak deze maar sticky :)
Gebruikersavatar
PPL
Lid
Berichten: 1889
Lid geworden op: 24 okt 2002, 17:21
Locatie: Amsterdam

Re: De oplossing voor foto's op wo2,

Bericht door PPL »

Roel R. schreef:http://www.imageshack.us/
ik verwacht nu geen gezeur meer jongens, maak deze maar sticky :)
U vraagt, wij draaien...
:)

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Nieuw op imageshack is de functie om thumbnails te maken,

Afbeelding

Erg handig lijkt me, vooral voor forumleden met een langzame internet verbinding en voor het behouden van de layout die door te grote foto's wel eens gerekt word!
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

De allerbeste oplossing lijkt mij nog altijd een manier om foto's via Forum.wo2.nl te kunnen uploaden...bijv. in de ''antwoord'' sectie een venstertje met ''Bladeren'' en dat je dan een foto uit je eigen computer kan invoegen...
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

BjornSpiN schreef:De allerbeste oplossing lijkt mij nog altijd een manier om foto's via Forum.wo2.nl te kunnen uploaden...bijv. in de ''antwoord'' sectie een venstertje met ''Bladeren'' en dat je dan een foto uit je eigen computer kan invoegen...
kost een beetje veel ruimte... Je hebt maar een beperkt aantal GB, dus als iedereen z'n plaatjes gaat uploaden, dan ben je er snel doorheen.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Brodie
Lid
Berichten: 1597
Lid geworden op: 27 feb 2004, 09:14
Contacteer:

Bericht door Brodie »

BjornSpiN schreef:De allerbeste oplossing lijkt mij nog altijd een manier om foto's via Forum.wo2.nl te kunnen uploaden...bijv. in de ''antwoord'' sectie een venstertje met ''Bladeren'' en dat je dan een foto uit je eigen computer kan invoegen...
kost te veel ruimte hoor
*Anzac is blij met zijn 1 GB webspace :P
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Hoe lang blijven de foto's staan op Imageshack ???

Ik kamp namelijk met een beetje gebrek aan webspace voor m'n site, maar het zal wel wat te riskant zijn zeker om foto's door te linken naar Imageshack ...
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Tim,ik heb mijn foto's op mijn website ook via Imageshack gelink. Bij mij werkt het nog steeds! (Na 1 a 2 maanden)
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

om de zoveel tijd gooien ze alles eruit...Na een kwartaal geloof ik, ik heb het 1x hier op het forum gezien. Plaatjes moesten gewoon opnieuw geupload worden
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

oke hier komt hoe plaats ik een foto in 5 stappen!


stap 1!

surf naar http://www.imageshack.us.

stap 2!

klik op bladeren en zoek het fotobestand op in je computer dat je wilt uploaden.

stap 3!

klik op het pictogrammetje host it!, en wacht tot de volgende pagina is geladen.

stap 4!

nadat de volgende pagina is geladen zie je diverse balkjes met daarin de url van je afbeelding, kies hierbij Thumbnail for forums (1)

stap 5!

zorg nu dat de tekst in het vakje Thumbnail for forums (1) word geselecteerd, druk op ctrl C en vervolgens in het vakje waar je je reactie schrijft op het forum ctrl V

bij het plaatsen van je bericht zie je automatisch de foto!


veel succes!


Sobel
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
the_king88
Lid
Berichten: 1269
Lid geworden op: 06 nov 2005, 22:45
Locatie: stadskanaal(GR)
Contacteer:

Bericht door the_king88 »

Dodo schreef:om de zoveel tijd gooien ze alles eruit...Na een kwartaal geloof ik, ik heb het 1x hier op het forum gezien. Plaatjes moesten gewoon opnieuw geupload worden
Ik dacht 1 jaar lang blijven ze staan dacht ik daar ooit ergens gelezen te hebben.
Maar ik kan het ook goed fout hebben hoor!
Ze blijven in elk geval lang genoeg staan. 8)
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse :) ~~~
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Die Roel R. heeft geplaatst (foto) is geplaatst op 27-06-2004 en nog steeds te zien.
Gebruikersavatar
Jurrie
Moderator
Moderator
Berichten: 1947
Lid geworden op: 05 jan 2004, 23:09

Bericht door Jurrie »

Skylighter schreef:Die Roel R. heeft geplaatst (foto) is geplaatst op 27-06-2004 en nog steeds te zien.
Ik denk dat het ook te maken heeft met hoe vaak een plaatje bezocht wordt o.i.d.

Jurrie
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Bericht door Stefan »

Het beste is gewoon een (gratis) PhotoBucket account aanmaken.Kun je gratis veel plaatjes uploaden. http://www.photobucket.com
Telemark
Lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 30 aug 2006, 22:18

Bericht door Telemark »

Afbeelding

Een heel wat groter plaatje kan zo.

Stap 1: surf naar http://www.imageshack.us

Stap 2: bladeren zoek een foto bestand.

Afbeelding

Stap 3: 640x 480(for message boards) RESIZE IMAGE

Stap 4: Host it

Afbeelding

Stap 5: koppier Hotlink for forums (1) door 1 keer klikken op de linker muisknop

Afbeelding

en plak de link in je bericht.
Laatst gewijzigd door Telemark op 31 mar 2007, 19:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie