Slotjes in vragen

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Roel R.
Lid
Contacteer:

Slotjes in vragen

Bericht door Roel R. »

Jongens, al een tijdje valt me iets op, en vooral vandaag was dat het geval.

Al een aantal keren zijn er slotjes geplaatst op vragen die beantwoord zijn, soms zelfs zonder dat de vraagsteller de kans heeft gehad om aanvullende vragen of ander commentaar te posten.

Ook kunnen andere users op dit forum hun mening over die onderwerpen niet meer plaatsen en ook niet de post van de gene die beantwoord aankaarten mocht die fout zijn,

Ik zou ze gewoon open laten, ze zakken vanzelf wel naar onderen in de lijst.

Hieronder enkele voorbeelden, ik hoop dat de mod die in deze topics modereert zich niet aangesproken voelt. Ik ben zelf mod op een erg groot forum en weet dus dat je het nooit iedereen naar de zin kunt maken en dat modereren mensenwerk is...

http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=2505
http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=2483
Tim
Lid
Contacteer:

Bericht door Tim »

Ik zie ook het nut niet in van slotjes, ook in forums zoals marktplaats bvb, het kan toch altijd dat er na een tijdje iemand een verdere vraag heeft, of bvb een opmerking bij een object dat aangeboden is, enz.
Roel R.
Lid
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Bij Marktplaats zie ik wel het nut, het lijkt anders alsof een object nog niet verkocht is. Een item kan maar een keer verkocht worden, een vraag kan op meerdere manieren beantwoord worden.
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Gegeven: 5 keer
Ontvangen: 1 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

De slotjes bij vragen zijn inderdaad niet zo nodig, temeer omdat de onderwerpen na verloop van tijd verplaatst worden naar het vragen-archief, hetgeen voorkomt dat heel oude vragen omhoog geschopt worden.

Wel denk ik dat bij dubbelposts of geklooi de slotjes goed van pas kunnen komen.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Plaats reactie