Hoelang je ingelogd blijft voor er uit geflikkerd te worden

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Stevo
Lid
Berichten: 242
Lid geworden op: 11 aug 2009, 15:21
Locatie: Brugge, Westvlaanderen, België
Contacteer:

Hoelang je ingelogd blijft voor er uit geflikkerd te worden

Bericht door Stevo »

Beste,

Zit ik deze morgen netjes een reply te geven op een draadje waarbij mijn reply nogal lang uitvalt, reply nog wat aanpassen en overlezen (kwestie van geen domme dingen te zeggen) , kopje koffie halen, sigaretje roken, wil ik mijn reply posten en blijkt dat ik mij moet aanmelden om te kunnen deelnemen aan een discussie :bonk:

Netjes terug aangemeld ( wat ik voordien al was aangezien ik een reply kon geven op een onderwerp) en kom ik weer op de startpagina en is mijn tektst uit mijn reply foetsie. :bonk:

Is het echt niet mogelijk om je forumsessie wat langer actief te laten?

2de optie is antwoorden met "ja of nee" (kort genoeg ervoor te zorgen dat je het zeker gepost krijgt)
3 de optie stoppen met roken en koffie slurpen.
4de optie is tekst niet nalezen en alles maar online flikkeren.

Stevo
Bessie Braddock: Sir, you are drunk.
Churchill: And you, madam, are ugly. But in the morning, I shall be sober.
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: Hoelang je ingelogd blijft voor er uit geflikkerd te wor

Bericht door sniper snoop »

???? Ik heb dit probleem wel niet. Ik ben al maanden non-stop ingelogd (ok, ik sluit mijn pagina af. Maar iedere keer moet ik me niet inloggen).
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Gebruikersavatar
beno
Lid
Berichten: 700
Lid geworden op: 18 apr 2009, 21:01

Re: Hoelang je ingelogd blijft voor er uit geflikkerd te wor

Bericht door beno »

Ik heb dat probleem ook nog nooit gehad...
Maar een 5de optie kan ook zijn: alles eerst in word typen ;)
Gebruikersavatar
Jan Klaassen
Lid
Berichten: 3667
Lid geworden op: 25 jan 2009, 21:01
Locatie: Middelburg

Re: Hoelang je ingelogd blijft voor er uit geflikkerd te wor

Bericht door Jan Klaassen »

Heb dat probleem ook al eens gehad, ik was alleen niet aan het typen...
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: Hoelang je ingelogd blijft voor er uit geflikkerd te wor

Bericht door Proos »

Lastige hieraan is dat het heel veel verschillende oorzaken kan hebben. Je sessie wordt door je browser in een cookie opgeslagen. Er zijn een aantal programma's op de markt die actief je cookies weghalen. Toolbars, virusscanners, maar ook virussen en spyware kunnen er verantwoordelijk voor zijn. Daarom is het soms lastig zoeken.

Het forum geeft je in ieder geval de mogelijkheid om een permanente sessie te openen. Bij het inloggen zet je dan het vinkje neer bij die optie. Als je sessie dan toch verdwijnt, moet je het zoeken in de toolbars, scanners, of instellingen van de browser.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Opgeheven account 4914

Re: Hoelang je ingelogd blijft voor er uit geflikkerd te wor

Bericht door Opgeheven account 4914 »

Heb dit ook al enkele keren voorgehad.
Als ik drie kwartier het forum gewoon laat open staan, en ik klik bv. op het logo van het forum, ben ik plots uitgelogd.
Gebruikersavatar
Stevo
Lid
Berichten: 242
Lid geworden op: 11 aug 2009, 15:21
Locatie: Brugge, Westvlaanderen, België
Contacteer:

Re: Hoelang je ingelogd blijft voor er uit geflikkerd te wor

Bericht door Stevo »

Proos schreef:Lastige hieraan is dat het heel veel verschillende oorzaken kan hebben. Je sessie wordt door je browser in een cookie opgeslagen. Er zijn een aantal programma's op de markt die actief je cookies weghalen. Toolbars, virusscanners, maar ook virussen en spyware kunnen er verantwoordelijk voor zijn. Daarom is het soms lastig zoeken.
Ik ondervind het zowel op het werk als op mijn eigen lap tops. En dat zijn 2 totaal verschillende omgevingen. De ene gebruikt IE 9 onder XP en de andere Firefox onder W7.

Ik heb de proef op de som gedaan. Als ik langer dan 20 minuten ingelogd ben is mijn sessie verlopen op beide platforms. Op andere forums is dat ook het geval maar dan wel na meer dan een uur.

Ik kan zonder schraal of schroom zeggen dat ik zo goed als virusvrij ben door de setup. Met andere fora heb ik het probleem niet. Alleen met WO2 forum.

Steve
Bessie Braddock: Sir, you are drunk.
Churchill: And you, madam, are ugly. But in the morning, I shall be sober.
Gebruikersavatar
Jurrie
Moderator
Moderator
Berichten: 1947
Lid geworden op: 05 jan 2004, 23:09

Re: Hoelang je ingelogd blijft voor er uit geflikkerd te wor

Bericht door Jurrie »

Zo'n sessie zou uberhaupt niet moeten verlopen, ook bij andere forums niet, standaard staat ingesteld dat je altijd ingelogd bent...

Heb het zelf iig nog niet meegemaakt.

J
Gebruikersavatar
christiaan1989
Lid
Berichten: 549
Lid geworden op: 27 aug 2006, 20:28

Re: Hoelang je ingelogd blijft voor er uit geflikkerd te wor

Bericht door christiaan1989 »

Ligt het niet aan je browser die automatisch de cookies verwijderd (of niet eens opslaat)
"In the absence of orders, go find something and kill it." Erwin Rommel
Gebruikersavatar
zjopske
Lid
Berichten: 1443
Lid geworden op: 19 apr 2009, 19:37
Contacteer:

Re: Hoelang je ingelogd blijft voor er uit geflikkerd te wor

Bericht door zjopske »

christiaan1989 schreef:Ligt het niet aan je browser die automatisch de cookies verwijderd (of niet eens opslaat)
Als ik met ccleaner alle cookies verwijder dan moet ik ook opnieuw inloggen, welke browser gebruik je?
Altijd op zoek naar Nederlandse foto`s van voor 1940!
Bekijk mijn vernieuwde website op: http://www.nederland-paraat.nl
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: Hoelang je ingelogd blijft voor er uit geflikkerd te wor

Bericht door Proos »

Hoi Steve,

Als andere leden er geen last van hebben, dan kan het toch eigenlijk niet aan het forum liggen. Gebruik je met die verschillende computers misschien dezelfde proxy? Computers voor bedrijven zijn eigenlijk altijd al "beter" beveiligd, concentreer je eerst op de eigen pc. Kijk anders eens in de map met cookies en let even op de cookie van dit forum. Gaat dat weg, verdwijnt het, welke bestandsdatum heeft het?
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Bolt Action
Lid
Berichten: 363
Lid geworden op: 07 feb 2010, 22:56

Re: Hoelang je ingelogd blijft voor er uit geflikkerd te wor

Bericht door Bolt Action »

ALS je Vista gebruikt EN WiFi gebruikt (thuis/vakantieadres/waar-dan-ook) is het mogelijk dat je je netwerkinstellingen op "Openbaar" hebt ingesteld. Om de boel dan beter te beveiligen tegen buitenaf gooit Vista je cookies meteen weg.

Dit heb ik zelf op vakantie afgelopen paar weken meerdere keren meegemaakt. Ook op Wo2 forum. Maar ik heb er verder nog nooit last van gehad.
Plaats reactie